Jun 28, 2011

Gile Main PS2


Sekarang ni saya dan Mr Kudud laki bini tergila-gila main PS2 balik.Ini semua gara-gara terbeli cd game kat Giant Puchong Puteri semalam.
Semalam je Mr Kudud main dari pukul 9 malam sampai pukul 7 pagi straight.Saya pulak tolong teman tapi sampai pukul 4.30 pagi.Tak tahan ngantuk..hehe.Mr Kudud pulak saiko main sampai pagi.

Saya dari dulu memang gile main The Sims.Pernah main sampai 2 hari.Berhenti kejap untuk tido kejap,mandi dan makan je.Haa..itulah penangan PS2 kat saya...Samapai kena marah dengan mak sebab semua kerja rumah malas nak buat.Korang mesti pernah main game saiko macam ni kan??hehe

Hari ni saya tak boleh nak join Mr Kudud sebab hari ni busy dengan nak update baju-baju baru kat Pypy.Lamb Studio . Kalau sempat siap,esok saya upload kat blogshop..hehe

From Puchong With Love...








12 comments:

Liyana Zahim said...

Akak.. Both of u r so sweet!!!!!! =))

. said...

hahaha , biasa laa tu . bila main lupa dunia :)

Wani Ghazali said...

waahaa ! dasyat tu sis..

hihi, btw.. sy mmg suke tgk baju2 sis tu. byk yg cantik2..

tapi tak boleh ikut hati sgt, nnt pokai.. :)

Honey Bhulat said...

betul2..game punya pasal xtido pon xpe...hehe..cuba kalo baca buku..awal2 dah nguap =]

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

skang pon ngah melayan game buang bosan...
hehehe...

MiYOKO SuKi said...

dulu, suka main da sims kt pc je...kt ps2 pun ada gak ek...

best nyee...

Liza Razak said...

@liyana zahim : tima kaceh !!

Liza Razak said...

@nawal addina : kan kan? nape la lps kawin pon ada penyakit mcm ni..saiko2

Liza Razak said...

@wanifierdani : haa...kalau part main game tuh mcm buang tebiat pon ada jugak.

nnt kalau ada baju yang awak minat,nnt bgtau je ok??

Liza Razak said...

@cikhanibhulat : setuju sgt !! kalau part baca buku,baru baca tajuk dah tido dah !! hehe

Liza Razak said...

@meniti senja : best kan?? kalau hari2 mmg tak berasap laa dapur saya..hehe

Liza Razak said...

@miyoko suki : a ah...dulu pon start main dgn pc jugak.tapi main dgn ps2 lagi best

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...