Jun 8, 2011

Imagine We Are Together - Haji Hussin's Family Day (Part 2)


Imagine there's no hunger - John Lennon

Habis je makan tengah hari,kitorang semua berkumpul di balkoni banglo untuk upacara penyampaian hadiah..hehe.Best kan?Belum apa-apa lagi dah dapat hadiah kan..
 

 Ini Pak Jang dan Mak Jang saya..Mak Jang saya ni salah sorang penganjur family day tahun ni..hehe

Sepupu dan mak saudara saya...


Mr Kudud saya..hehe


Pak Long (Kanan ) dan Pak Ngah (Kiri) saya.Diorang ni antara otai keluarga Haji Hussin...Pak Long saya ni muka je serius tapi kelakar gile dan sporting orangnya.Kalau dia tak de memang tak best !!


Mase ni tengah berbincang tentang acara family day..sambil dengar Pak Teh saya berucap ,sambil tuh boleh makan..best.Saya suka dengar Pak Teh saya berucap.Rase macam kat sekolah.Adoii..lupa pulak..Pak Teh saya kan cikgu !!


Adik saya yang sangat sengal.Dah bertunang pon sengal jugak...lempang mau ??


Abah saya (Kiri ) yang sporting..tengah saya snap-snap gambar..tiba-tiba suruh saya ambil gambar dia dengan Pak Su saya.Kemain lagi tau


Ni pon adik saya yang sangat sengal....dah beso panjang pon nak gedik jugak..Sekarang ni dia cuti 3 bulan.Lepas tuh 6 bulan dia kerja kat atas kapal.Dia stay kat rumah saya sekarang.Hari-hari bergaduh dengan saya..Nanti kalau dia dah start keje,mesti saya sunyi..huhu


Ini saya dan bakal adik ipar saya,Tqah :)
Sile laa lawat blog tqah ni...kalau ada sape yang nak share wedding inspiration..boleh laa share dengan dia..
http://tqahmisdar.blogspot.com/

Alamak...banyak sangat gambar yang saya upload...nanti berat sangat entry saya ni.Bersambung di entry akan datang ok?

Lupa lak nak bagitau...hari ni saya pergi holiday lagi..kalau ada masa saya update ok??

From Puchong With Love....

12 comments:

AnneRaini said...

bestkan ade family day...

Liyana said...

ce tgk gambar kedua bawah imagine tu, nmpk mcm bergerak ke kiri batu bata tu.. hehe nice pic :)

Leya said...

liza..have fun at penang ya? :)
hehe....

Hanis MY said...

awesome pictures...syok eh bila waktu berkumpul cmni... i likeee

Liza Razak said...

@anneraini : a ah..best gile!! sethn sekali br dpt berkumpul mcm ni

Liza Razak said...

@liyana : ye ke? x perasan pon...

Liza Razak said...

@leya : tengkiuu..tgh berseronok2 ni

Liza Razak said...

@hanis MY : tu laa...seronok gile !!

qwert. said...

bestnya family dayy ! heee meriah !

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

happy2...
semua pic pon mcm biase...
smart...

Rtp Farra Arisha said...

waah, nampak happening sgt2! cool, gmbr pun cantikkkk! :)

puteri ain said...

bestt ! gamba cun betul :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...