Jun 8, 2011

Put a Smile On Your Face - Haji Hussin's Family Day (Part 3)


Bersambung lagi ...

Ini dia gelagat family saya mase upacara penyampaian cendera mata...ni sebenarnya saja kasi untuk kenang-kenangan.Sepatutnya Mak Jang dan Chik saya plan nak tempah t-shirt famili day siap ada nama masing-masing tapi disebabkan masalah teknikal makanya diorang kasi benda lain.Untuk lelaki,hadiahnya merupakan t-shirt kolar manakala untuk perempuan kain pasang.





Ini mak saya yang comel.Mak saya ni pendiam sikit orangnya.Tapi mak saya kawan paling best kat dunia ni.Semua benda boleh share dengan dia ni..Muka saya boolat sama dengan mak saya..hehe


Pak Long saya jadi penyampai hadiah pada haritu...punya kelakar diorang masa ambil hadiah.Mau taknya..Pak Long saya pon boleh tahan sportingnya.Macam-macam gaya diorang ni ambil hadiah...hehe


Mr Kudud pon tak mau kalah gak..Spek RM19 hengget pon nak tayang tau....Mesti bajet macam hensem gile pakai spek 19 hengget tuh...hahaha


Petang tuh kitorang mandi laut puas-puas...tapi saya tak ambil gambar pon sebab macam tak de sape sanggup duduk kat tepi pantai snap gambar.Sebab semuanya nak mandi..hehe.Saya dan adik-adik mandi macam tak penah mandi laut seumur hidup.Gile ape kalau tak enjoy....bukan selalu dapat enjoy dengan famili.

Serius bile tengok balik gambar-gambar ni semua saya akan senyum sorang-sorang..Kelakar sangat !! Next year kitorang maybe akan buat family day kat Batu Kurau,Perak.Kat situ ade homestay yang ada dusun buah-buahan.Tak sabar nak tunggu next year !


From Puchong With Love....



5 comments:

puteri ain said...

senyuman yang manisss :)

cik chinta said...

alahaii..sme pic pon jujur gile..memg nampak la kekeluargaan nye :)

eLLa said...

swweeett jer korang

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

semua happy2...

♥MAMASYAZA♥ said...

memang semuanya nampak happy
ermmm kat batu kurau, ada homestay ekkk, mil akak pun org batu kurau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...