Jun 4, 2011

Quality Time WIth Family

Hiii...Saya still dalam mood busy lagi.Sedey sangat sebab tak dapat nak update blog macam selalu...Esok saya dan family akan bertolak ke Port Dickson.Ada Family Day katanya..hehe

Nampak macam seronok gile Family Day tahun ni.Saya pon dah banyak kali miss family day side abah saya ni.Diorang ni memang havoc gile kalau part anjurkan family day.Confirm ada banyak acara....bbq, sukaneka...paling best dah tentu laa boleh mandi laut.Hopefully saya tak kena sunburn yang teruk sebab next week saya ada holiday trip lagi...hehe

Tak sabar nak release tension!! Nanti saya snap gambar banyak-banyak..boleh saya upload kat blog nanti..hehe..

Kalau saya tak mengantuk lagi..saya buat entry auto publish untuk esok dan lusa...itu pon kalau saya rajin laa..hehe.Baju pon tak habis packing lagi.Saya ni memang akan ada masalah packing baju.Holiday 2 hari je tapi baju macam nak duduk sana sebulan..hehe.Semua pon nak angkut...kadang-kadang siap bawak kasut sampai 4 pasang...takut tak matching pulak nanti kan..Teruk betul perangai




See you all next week !!

From Puchong With Love...



14 comments:

. said...

knp dirimu begitu lawa ?

*psst , sori lari tajuk ! ^^

♥MAMASYAZA♥ said...

wow bestnya nak p bersuka suki kat PD, jgn berendam lama sgt tau, nanti sunburn...terus tak comei

Rtp Farra Arisha said...

enjoy puas2 ok, sister! have a great activities then.

ps: i love the words 'I put a spell on you. :)

✿INA AINAA✿ said...

bestnyew dpt brsma2 ngn family..huuuu...T^T

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

selamat berpesta...

InaAchik said...

sama kes la kite...
nk bercuti tp bagnya cam nk bermastautin! hehehe...
happy holiday k...

azhariahzuber said...

sma2...memang ada masalah packing baju..mcm nak bawa stau rumah

Liza Razak said...

@nawal addina : ops...macam tak je..hehe

Liza Razak said...

@mamasyaza : saya dah beli sunblock utk protection..hehe..rugi x mandi laut..bkn senang nak pegi PD tuh..hehe

Liza Razak said...

@rtp farra arisha : tengkiuu babe !!

Liza Razak said...

@lady ainaa : tu laa..kadang-kadang raya pon belom tentu jumpa..huhu

Liza Razak said...

@meniti senja : tengkiuu !!

Liza Razak said...

@inaachik : tu laa...selalu fening2 lalat bila nak packing baju..adoii...npe laa tak boleh bawak almari??

Liza Razak said...

@azhariah zuber : agaknye semua perempuan macam tu kot..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...