Dec 31, 2011

Goodbye 2011..Hello 2012

End Of 2011.New Year's Eve.


You can become blind by seeing each day as a similar one. Each day is a different one, each day brings a miracle of its own. It's just a matter of paying attention to this miracle.
Paulo Coelho


Tahun 2011 lagi beberapa jam akan berakhir.Apa pendapat korang tentang 2011??Bagi saya tahun 2011 sangat bermakna pada saya.Tahun ni merupakan tahun paling style dalam sejarah hidup saya.Kebanyakkan wishlist saya dapat dipenuhi tahun ni.Alhamdulillah.


Paling best sebab finally saya berjaya bukak online blogshop saya sendiri, Pypy Lamb Studio.Idea ni dah lama, cuma sebelum ni agak tak yakin dan tak de masa untuk direalisasikan.Terima kasih buat suami saya, Mr Kudud dan famili yang banyak sokong saya dari belakang.Baru 6 bulan beroperasi dengan hanya menjual pre-loved clothing, sekarang dah boleh join bazaar secara kecil-kecilan.Tak lupa jugak buat kawan-kawan saya yang selalu teman saya di bazaar.Korang memang the best !!


Saya minat sangat photography.Sampai suka beli magazine photography dan membelek gambar-gambar photography dalam DevianArt.Berangan sangat nak pakai DSLR.Akhirnya dapat jugak DSLR pertama saya Canon 500D dengan bantuan mak.Terima kasih mak !! Mak dan abah saya sangat sporting.Penyokong kuat saya dari belakang.Apa yang saya minat mesti diorang sokong.Especially bisnes & photography.Tapi DSLR idaman saya sudah tentulah Canon 60D dan akhirnya saya dapat jugak 2 minggu lepas.Hadiah dari suami saya sempena wedding anniversary dan birthday saya tahun hadapan 
( Tak boleh claim hadiah dah lepas ni..huhu )


Tahun ni jugak saya berjaya dapatkan smartphone idaman saya, Iphone !!.Walaupon outdated gile...tapi ada aku kisah..haha.Guna duit sendiri memang kedekut nak beli mahal-mahal.Janji boleh tweet-tweet selalu..


Kalau ada yang follow saya dari tahun lepas, mesti tau yang saya ni gila fashion !! Walaupon kadang-kadang saya pon tak faham konsep apa laa yang saya pakai, tapi ada jugak hamba Allah yang suka dan appreciate sense of fashion saya mengarut ni.Featured in La Mode Outre & MSN.COM.



Yang ni tak termasuk dalam wishlist pon.Tapi saya happy sangat dapat ahli baru dalam family The Kudud's.Kucing kampung yang comel, Cooter.Dulu datang depan rumah, kurus gile.Kesian tengok.Tak plan pon nak bela.Tapi sekarang jadi kesayangan semua orang dalam rumah..hehe


Sekarang ni saya tengah mengumpul wishlist untuk tahun hadapan.Korang pulak macam mana? Mari share sama-sama.Semoga tahun hadapan menjanjikan kejayaan yang terbaik untuk kita.Insya Allah..


Till Next Time,

LIZA RAZAK



20 comments:

♥MAMASYAZA♥ said...

selamat thn baru dari akak sekeluarga

Asyik Izas said...

Selamat tahun baru liza:)

Anisa Hang Tuah said...

happy new year kakak ;)

F. said...

hepy new year! :)

Safinah Rashid said...

kakak tomey. nanti kalau ada buat pre love party or anything yang jual barang semua, pleaseeeee post a poster in your blog.

nak jumpa kakak :D

azhariahzuber said...

jum kumpul wishlist. hee

Unknown said...

dah lama x menjejakkan kaki ke sini:D

J.Syazwana said...

selamat tahun baru.
gambar semua cantik :)

untunglah boleh pakai kamera mahal.
bak satu.
hik hik :P

Wawa T said...

wah dslr 60D.. wawa plan nak beli dslr 1100D je for casual use..

Btw, all the best in 2012.. :)

Liza Razak said...

@mamasyaza : selamat tahun baru sis !!

Liza Razak said...

@nikisa izas : tengkiuu...u too !!

Liza Razak said...

@faza : hepi new year !!

Liza Razak said...

@safinah rashid : Insya Allah..nanti akak post dalam blog yer.This month maybe ade kot.Apa2 pon akak update dlm blog ek

Liza Razak said...

@azhariah zuber : mari kumpul !!

Liza Razak said...

@puteri nur aqiliah : akak pon dah lama tak update blog & blogwalking

Liza Razak said...

@j.syazwana : thank you..happy new year !!

Liza Razak said...

@wawa tasliman : thank you & happy new year !!

Liza Razak said...

@anisa hang tuah : happy new year sis !!

MiYOKO SuKi said...

happy new year!!!

Liza Razak said...

@miyoko suki : happy new year!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...