Jun 25, 2012

My Weekend In Instagr.am #14

Promise - Slash Feat Chris Cornell

“When you were in love, you were capable of learning everything and of knowing things you had never dared even to think, because love was the key to understanding all of the mysteries.”
Paulo Coelho,
Brida


#Saturday
{ Ukulele Malaya, Batu Caves }


Alhamdulillah, akhirnya wishlist saya untuk belajar main ukulele tercapai jugak. Sabtu lepas saya dan Mr Kudud tekad untuk pergi ke Ukulele Malaya di Batu Caves untuk membeli ukulele idaman saya. Nasib baik Mr Kudud sokong saya belajar main ukulele. Siap nak tolong ajarkan basic chord dan strumming. Sampai je kat sana, terus rambang nak pilih yang mana satu. Ada banyak design dan brand tapi saya pilih yang simple , klasik dan sesuai untuk beginner macam saya. (Details & More Pictures In Next Entry)


{ Publika - Kustom Kulture & Hotrod Show }


Balik je dari Batu Caves, kami terus ke Publika untuk lepak dengan kawan saya, Yoshie Natalia dan suami, Wan. Kebetulan pulak haritu ada event Kustom Kulture & Hotrod Show. Sambil lepak, sambil tengok pameran kereta klasik, motorsikal berkuasa tinggi dan basikal yang unik. Nasib baik saya bawak camera haritu, dapat jugak snap gambar dan aksi-aksi menarik kat sana (Details & More Pictures In Next Entry)

#Sunday
{ Ikea & Borders }


Hari Ahad pula hari santai kami berdua. Dah lama saya teringin nak makan meatballs Ikea, so saya ajak Mr Kudud dinner dan lepak kat Borders sampai lebam. Seronok sebenarnya dating dalam kedai buku. Sambil-sambil tu boleh survey buku apa saya nak beli hujung bulan ni. Kebetulan saya memang nak cari buku Paulo Coelho, The Zahir. Dah banyak tempat saya cari, asyik sold out. Malangnya kat Borders pun tak ada jugak. Adeh...kecewa betul.Lepas ni terpaksalah cari kat Kinokuniya KLCC pulak.


{ All Pictures Taken From Instagr.am. Follow Me : pypylamb }



Love,
LIZA RAZAK




40 comments:

Ahlam Miera Shafie said...

sedapnya kentang n bebola 2...huhu... best ker Paolo coelho 2???? hurm nk try baca novel or buku penulis luar tapi xtaw mana yg best... klu best nk p cari t...hehehe

Nai @ TPJ said...

Good luck ya, dear.. I wish I could learn as well.. Dulu masa study blajar pluck gitar tak tahan, jari pecah2..

Anisa Hang Tuah said...

woww! akhirnya tercapai

hmm

sy belum memilikinya lagi

Riena Haiqal said...

super cool dan super best pulak tengok korang punya weekend.. :)

♥MAMASYAZA♥ said...

meatball, feveret anak2 akak jugak

HeNRieTTa JoSe said...

some how...BORDERS remind me of the book that i wanna buy this evening....cant wait....

izamin said...

wahh bestnya g jalan2 :)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

berjaya jugak dapat ukulele :)

suwara entertainment said...

wah..dh blaja main ukulele ye? pasni bertmbh femes la kwn kita ni..hehehe

ellynadyra said...

ukulele ye nama dia, baru tau hehehehhe
meat ball tu berkurun nak try, tapi tak pernah dpt...ramai org la nak queue

Mek Onie said...

wahhhh,dapat gak belajar main ukelele...first time dengar nama tu,haha

Unknown said...

wahhh bestnya dpt belajar main gitar ukulele :D

Anonymous said...

cantik sggh foto2 ngan instagram ni kan!

HanisLazimAndTheShaklee said...

having a great weekend..huu jeles =='

asfira aminuddin said...

and i dah lama sangat tak makan meatball ouh mann! btw all your pictures are gojes! :)

miloaiskurangmanis said...

rajin uols belaja main ukelele....

macam baisa - tengok uols punya update...
hujung minggu yg padat!

Cik Kiah said...

just luv ur pics la sista... mai tangkap gambo cek.. heee

Anonymous said...

teringin nak ada ukulele sendiri jugak.
tapi maybe lepas ada gitar kot.
sekarang nak cari gitar idaman dulu.
hehe.

*tengkiu sebab sudi like fanpage <3

Gieyana said...

knp instagrampics kamoo sweet sgt..a very nice moments..:-)

ct kektus said...

ukulele macam gitar je kan ? cuma ia kecik sikit. kan? kan ?kan ? hehee :D

Liza Razak said...

@Ahlam Miera Amirul Shafie : awak memang kena cuba baca paolo coelho..bagus novel2 dia

Liza Razak said...

@Tak Pe Je ~ TPJ : saya pun baru nak belajar2 ni..hehe

Liza Razak said...

@anisa hang tuah : tapi nis dah pandai main gtar kan...senang la sikit

Liza Razak said...

@Riena Haiqal : thank you :)

Liza Razak said...

@mamasyaza : dan favourite saya jugak..hehe

Liza Razak said...

@henrietta jose : buku apa yang awak nak beli tu?

Liza Razak said...

@izamin : hehe...best la jugak :)

Liza Razak said...

@Nurul Husna Mohd Hassan : Alhamdulillah..

Liza Razak said...

@sue-rya qistina : main pon x pandai lagi sis...hehe

Liza Razak said...

@eelynadyra : try la pegi time weekdays..x ramai org sangat

Liza Razak said...

@onie : ye ke onie?

Liza Razak said...

@Nur Aischa : biasa-biasa je pun..hehe

Liza Razak said...

@kesuma angsana : sebab tu saya suka snap gambar guna instagram

Liza Razak said...

@aniswany : awak punya pun mesti lagi best kan

Liza Razak said...

@asfira aminuddin : thank you :)

Liza Razak said...

@miloais milo : padat gile..x tau la bila nak boleh duduk diam2 kat rumah..hehe

Liza Razak said...

@cik kiah : jom!

Liza Razak said...

@chemay : awak beli la gitar dulu lepas tu baru beli ukulele pulak

Liza Razak said...

@gieyana : thank you

Liza Razak said...

@siti kektus : betul tu dan bunyi lain sikit dari gitar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...