Jul 16, 2012

Met Lovely Nina Zee

 { Ampang Point . 11th July 2012 }


“When you find your path, you must not be afraid. You need to have sufficient courage to make mistakes. Disappointment, defeat, and despair are the tools God uses to show us the way.”
  Paulo Coelho,
Brida




Hari Rabu lepas saya ke Ampang Point untuk COD shawl yang direquest oleh Nina Zee. Sebelum ini kami hanya berhubung melalui email dan berjanji nak berjumpa di Ampang Point pukul 8.30 malam. Malangnya haritu saya sampai lewat sikit. Jam teruk kat Puchong. Akhirnya kami berjumpa. First time berjumpa, Nina ni sangat friendly dan cantik yer. Saya pulak yang segan nak borak-borak. Ingatkan belum berkahwin lagi..rupa-rupanya dah kahwin dan ada anak rupanya. Kagum saya..Lagi satu terharu betul saya bila Nina cakap dia baca blog saya. Malangnya kami sempat berjumpa kejap je sebab saya dan Mr Kudud ada hal lain selepas itu. Sebelum balik tuh..Nina ajak saya bergambar sama-sama..hehe. Stylish kan Nina ni? Tak sabar nak tunggu Nina upload gambar dia pakai shawl Pypy Lamb Studio. Anyway, thank you sebab sudi jadi customer Pypy Lamb Studio :)


Jangan lupa berkunjung ke blog Nina Zee ni yer. Beliau pun ada join Hijabi Fashion Week baru-baru ini. 



Love,
LIZA RAZAK



30 comments:

Riena Haiqal said...

dua2 pun cantik dan comel.. (^_^)

Nursaila Norman said...

ehehe..mcm sweet je :)

mummY daniSha said...

dua2 pun prety n gojes!

Mek Onie said...

auwwwwwwwwwwwwwww..... dah ada anak,muda tgk :D

Nurul Husna Mohd Hassan said...

dua2 pun cantik dalam gambar ni :)

Unknown said...

cantikla both of you...

pinky said...

lama betul tak g ampang point...dulu ari2 duk g sana sbb keja kat belakang tu...

Anonymous said...

seronok ye dpt jumpa2 cam ni!

ascil.punye.lah said...

ampang point dah dekat sgt tu dgn rumah kita.

adibahfaizah said...

Gojesnyer dua-dua akak ni :D

TS said...

bile kite nak jumpe ni kak??hihi

Akak Kembang said...

Dua-dua comel :)

Nurul Says said...

dua-dua pun comel dan cantik ;)

Suraya I. said...

u both are beautiful :D

reenapple said...

comel... =D

#lelaki berbaju ungu di belakang cam sedang perhatikan kamu berdua.. hihihihih

Liza Razak said...

@Riena Haiqal : thank u sis :)

Liza Razak said...

@Cik Saila : thank you

Liza Razak said...

@mummY daniSha : terima kasih

Liza Razak said...

@onie : memang muda lagi onie

Liza Razak said...

@Nurul Husna Mohd Hassan : thank u sis

Liza Razak said...

@rai : thank you sis

Liza Razak said...

@pinky : saya pun jarang pergi ke ampang point ni

Liza Razak said...

@Kesuma Angsana : betul tu !

Liza Razak said...

@ascil.punye.lah : rumah awak kat mana ? ampang jaya ke?

Liza Razak said...

@adibahfaizah : thank you :)

Liza Razak said...

@ieyla : tu laa...x plan2 lagi ni

Liza Razak said...

@alin marlini : thank u sis

Liza Razak said...

@N.Aima K : terima kasih :)

Liza Razak said...

@N.Aima K : thank you :)

Liza Razak said...

@reenapple : a ah la..x perasan pulak saya..dia pelik kot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...