Sep 12, 2012

Make Up & Photographed by Liza Razak

{ Tanjung Piandang . 25th August 2012 }


" Without love, 
one's dreams would have no meaning " 
Paulo Coelho



Majlis Pertunangan Mak Saudara Tiri saya ( Mak Uda ), Saadiah Hj Hussain 25/08/2012
Make up by Liza Razak | Photographed by The 80's Photography


Saya sangat berbesar hati bila Mak Uda saya meminta saya jadi mak andam dan photographer untuk majlis pertunangan dia bulan lepas. Mr Kudud pulak tolong saya jadi back up untuk photographer. Actually first time saya make up orang ni. Noob + nervous gila sebab takut hasil jadi tak cantik. Alhamdulillah nasib baik semuanya berjalan dengan lancar. Janganlah compare dengan MUA yang hebat-hebat tu yer...hehe. Ini kerja mak andam last minute. Memang belasah je la dengan make up kit yang saya ada je. Amacam...ada bakat tak? hehe



Love,
LIZA RAZAK






18 comments:

Maria Menado~ said...

Ada ada.. hehe... comel la~ mak uda muda lagi...~

Anonymous said...

cantik jugak u makeup. simple je :)

Everything's Everythings said...

Wahh bagus tu dpt 2 task sekali..
inshaAllah u can do it..
good luck~~ ;D

Unknown said...

wahh..dah maju!! =)
boleh kembang lagi nie..hehe..

✿INA AINAA✿ said...

wah bolehlah sis mekupkan sy bila sy nk kahwin nanti.. i want look simple.. cewahhh, macam nak kahwin awal je sy ni... great job!

azievee said...

boleh tahan...terpesona gak ngan gambar2 itu..

mawar_lina said...

Wah..Tahniah!!Ada bakat...

norhidana said...

less is more kan....
biar simple dr jd mcm wayang pekji heheheh....

lovely said...

boleh tolong makeup kan akak pulak boleh?? hihihi..

pinky said...

mudanya mak uda....cantik lah liza makeup...

ieja amieja said...

well done!! nmpk cantik make up tu..
muda lg mak sedara tiri ye..

ummuilham said...

Wah ada bakat ni.. Saya pun suka jugak makeup2 kn org ni..:)

Delimasari said...

boleh le tu ===

Riena Haiqal said...

wah memang berbakat.. nampak natural jer wajah dia.. cantik dan sweet.. (^_^)
dah boleh jadi mak andam sepenuh masa ni..

HanisLazimAndTheShaklee said...

nak makeup kan org mmg neves kan..tambah2 majlis penting diorang..makeup kan diri sendiri bole la.. :D

Kekzamanis said...

Simple & natural.. Nice! ^__^

Syafiqah Hashim said...

simple and pretty je akak mekap kan mak uda :)

suwara entertainment said...

simple but nice sis.
pasni bole la jd MUA pulak.
hehehehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...