Apr 16, 2013

Follow Me On Keek & Wechat




Sekarang ni sana-sini cerita pasal Keek dan Wechat. Saya pun tak nak ketinggalan jugak...Hehe. Mula-mula rasa kekok jugak upload video sendiri kat Keek tapi lama-lama addicted la pulak. Saya baru je seminggu aktif. Keek ni saya akan gunakan untuk upload video personal, cerita pasal haiwan peliharaan saya dan makeup short review. Setiap minggu saya akan update review tentang produk makeup yang saya selalu guna dan produk-produk kecantikkan lain. Sharing is caring kan?

Kawan-kawan yang ada account Keek ni jom follow saya ! Korang juga boleh tinggalkan Keek Username di dalam ruangan komen entry ni. Nanti saya follow ok?

Ini username saya : LizaPypyLamb
http://keek.com/LizaPypyLamb




Korang jugak boleh add saya di Wechat. Tapi saya hanya akan approve perempuan sahaja yer.. boleh scan QR Name Card saya di atas ataupun search Wechat ID saya.

Wechat ID : liza_pypylamb



Love,
LIZA RAZAK


7 comments:

Luqman Zakaria said...

wechat dh ade ..tp keek belum ..teringin gk nk wt keek tp..

✿INA AINAA✿ said...

hehehe sy dah berkawan dengan wechat akk.. akk memey sporting tapi sy yg segan dengan akk.. hikhikhik

zeera lily said...

salam,

drop by to reply ur visit & say hello.. =)

Mek Onie said...

dah follow,hikkkkkkkkkkkkkkkk :D

sudipVSsenduk said...

guna public phone je.. huhuhuh

ellynadyra said...

ni yang tukar jantina ni kang utk kaum adam tuh hahahahhahahaha

Unknown said...

Kita dah follow akk on keek :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...