Aug 18, 2013

Glasses Online + RM 20 Off Voucher





Assalamualaikum & Salam Sejahtera.

Korang pernah dengar pasal Glasses Online? Kepada yang tidak tahu...Glasses Online ni merupakan ' The Largest Online Eyewear Store in Malaysia'. Honestly mula-mula saya pun tak tahu jugak pasal website ni. Tapi bila dapat tahu, terus jatuh cinta dengan website ni. Sebab apa? Website ada lebih 100 brand cermin mata dan contact lense dari brand tempatan dan luar negara. Semua ada dalam Glasses Online. Kadang-kadang mesti rasa malas nak beli contact lense kat luar kan? Senang je...cuma pilih dan order online je. Yang penting jangan ragu-ragu membeli daripada Glasses Online sebab mereka hanya menjual contact lense dan cermin mata daripada supplier brand yang sah sahaja dan paling penting harganya lebih murah !


Apa lagi yang menarik tentang Glasses Online ni?
Mereka menawarkan 'free shipping nationwide' dan '30 days return policy on all orders'. Jadi tak payahlah risau nak kira berapa pulak kos penghantaran bila berminat nak membeli kan. Mereka memang komited dengan menyediakan perkhidmatan yang pantas, mudah dan pengalaman membeli-belah online yang selamat untuk pelanggan.


Sekarang ni ada Hari Raya Sale untuk cermin mata berjenama seperti Just Cavalli, Rayban, Marc Jacobs, Emporio Armani, Fendi dan banyak lagi...apa lagi ! sempat lagi nak order untuk bergaya bila beraya nanti !


Tak sabar nak review contact lens yang saya baru order daripada Glasses Online ni. Nanti saya review tentang pengalaman saya membeli dan memakai contact lens baru dari Glasses Online. 


Special untuk pembaca blog saya...Glasses Online bermurah hati untuk menaja voucher RM 20 Off* untuk semua produk (sunglasses/glasses/contact lenses). Cuma masukkan kod voucher ni GOpypylamb20 bila membuat online payment di dalam website Glasses Online.

* This voucher code is valid for one time use only for all Products/Sunglasses/Glasses/Contact Lenses. Gift Code is Valid until 31/08/2013 For Purchase above RM 100. This voucher code cannot be combined with other promotions or discounts


Menarik kan Glasses Online ni? 



Love,
LIZA RAZAK



FOLLOW ME :
INSTAGRAM | KEEK | FACEBOOK | TWITTER | LOOKBOOK


10 comments:

Hani Othman said...

yeayyy!! nakkkkk gak larrr!!! hehehe

HeNRieTTa JoSe said...

Ehh...xtaw plak rietta web nie...menarik nie...bleh cuci mta klu xbli pown...hehehe...

Cikda said...

salam liza.. meh sini muah kiri muah kanan..

selamat hari raya n maaf zahir batin

eh cikda macam teruja jugak dgn website nih.. cikda pemakai spek tegar dari darjah 4..

Alin Marlini said...

wah..menarik gak ni

E'in said...

kak, kite penah dpt invitation dr glass online nie suh kite promote mcm akak nie.. tp kite xterima sbb takut kena tipu.. hihi.. tp bile tgk akak ade wat mcm nie, so mmg betul xtipu laa... hihi

Liza Razak said...

@Hani Othman : jom cuci mata !

Liza Razak said...

@HeNRieTTa JoSe : betul tu..saya pun suka cuci mata :)

Liza Razak said...

@Cikda : memang sesuai sangat tu sis...selamat hari raya, maaf zahir dan batin sis

Liza Razak said...

@Alin Marlini : memang menarik sis :)

Liza Razak said...

@E'in : alahai ruginya..kalau tak boleh awak dapat contact lens @ spek percuma untuk direview

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...