May 19, 2014

Koleksi Shawl Untuk Hijabista



Assalamualaikum & Hello.

Raya dah nak dekat kan? Mesti ramai yang sibuk buat persiapan awal baju raya kan? Kalau orang perempuan ni, jangankan baju raya, kasut dan tudung pun nak beli khas untuk raya jugak kan? Sekarang ni kan trend shopping online. Tak payah susah-susah pergi ke butik ataupun shopping complex. Semuanya di hujung jari je kan?


Bagi korang yang gilakan shawl yang trendy dan pelbagai gaya, saya nak rekemen tempat shopping yang best ni. Saya pun antara ribuan pelanggan setia mereka. Mesti ramai yang dah tahu tentang Zalora kan? Zalora ni merupakan antara gedung shopping online terbesar di Asia Tenggara. Saya ni pernah tiap-tiap minggu obses shopping online di Zalora ni. Best sebab ada macam-macam brand ditawarkan dengan harga yang berpatutan. Tak payah saya nak susah payah pergi ke shopping mall untuk shopping. Pilih-pilih je kat ipad tu. Kemudian buat payment. Lepas 1-2 hari dah sampai. Memang boleh obses sebab best sangat!

Apa yang best tentang koleksi shawl di Zalora ni? Sudah tentunya ada pelbagai pilihan menarik untuk korang pilih. Tak perlu susah payah cari shawl dari satu website ke website yang lain. Di Zalora ada pelbagai jenis material, corak, dan warna yang boleh dipilih. Jimat masa. Kalau korang penggila shawl satin, Zalora ada banyak pilihan shawl satin yang sesuai digayakan di majlis-majlis istimewa. Selain dari satin, shawl cotton pun ada dijual dengan pelbagai corak, warna dan saiz yang boleh dipilih. Pilihan di tangan sendiri. Harga shawl ni pun semuanya affordable. Senang cerita kita boleh pilih range harga yang mampu milik. Semudah ABC je kan?


Siapa yang selalu baca entry OOTD saya, mesti perasan yang saya suka pakai shawl. Walaupun kadang-kadang pakai shawl ni ambil masa sedikit untuk dipakai, tapi saya boleh pelbagaikan gaya mengikut kesesuaian pakaian saya. Dah selalu pakai tu mesti dah expert..1-2 minit dah siap pakai shawl. Yang penting kena kreatif dan berani bereksperimen.

Haa...raya dah dekat ni! Apa tunggu lagi?  Mari tengok-tengok koleksi shawl Zalora ni kat link bawah ni. Rugi tau kalau tak tengok!!

Koleksi Shawl Zalora





Love,
LIZA RAZAK





FOLLOW ME 
INSTAGRAM | KEEK | FACEBOOK | TWITTER | LOOKBOOK

13 comments:

dalila said...

wahhh..cantik2 shawl dr zalora kan sis..

Anonymous said...

cantik dan menawan

Unknown said...

ok..memang tergoda....isk

suwara entertainment said...

hehehee..cantik bergaya di pagi raya :)

Unknown said...

shopping online lg senang.. tak sesak dan tak diekori oleh sales girl..:p

Anonymous said...

mmmg cantik2 lah, tapi kena pilih yg bersesuaian lah !

HeNRieTTa JoSe said...

Cantik semuanya....

CintaKhadijah said...

saya kalau pakai shawl macam mak nenek..xsesuai. T..T

Nina Mads said...

raya dh nk dekat.. skrg nk beli baju raya pon dh boleh. hehee. cantik2 shawl zalora :)

E'in said...

e'in ngah cari kaler putih biru.. susah betul.. byk dh sold out.. huhu

Sweetamieda. Blo said...

cantik!

aswaleyla said...

tak pernah try lagi la yg zalora punye . dapat idea nak beli niiii

ellynadyra said...

mmg mudah
click2 esok sampai

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...