Dec 9, 2011

Atilia @ ESG Jazz Festival

 ESG Jazz Festival.3rd Disember 2011

“If you copy, it means you're working without any real feeling. No two people on earth are alike, and it's got to be that way in music or it isn't music.”
Billie Holiday





Weekend lepas saya dan kawan-kawan berniaga di Bijou Bazaar sempena dengan ESG Jazz Festival,Empire Shopping Gallery Subang.Seronok berniaga kat sana sebab crowd kat sana memang superb!! Paling best sebab bila boring boleh jalan-jalan kat Empire Gallery.Nak pulak banyak sale kat sana...hehe.Butik-butik kat Empire memang best sebab ada favourite saya La Senza, Peacocks, Cotton On & Tangs.Kalau nak makan pulak, ade whisk, sebab ada macarons dan red velvet yang sangat sedap !

Satu perkara yang menarik tentang tentang bazaar ni, sebab ada konsert mini jazz.Hari Jumaat ada Salamiah Hassan.Dan Sabtu pulak ada Atilia, anak Salamiah Hassan.Petang tuh kitorang berniaga sakan, malam pulak sambil berniaga, sambil curi-curi tengok Atilia perform kat stage.Actually, ini first time saya tengok Atilia perform.Saya minat gila jazz so bila ada peluang tengok konsert free macam ni memang tak boleh dilepaskan.


Suasana malam tuh sangat cozy & romantik...selain dari saya dan Mr Kudud, kawan-kawan Mr Kudud pon ada jugak.Suara Atilia memang superb sangat.Very entertaining.Kitorang sanggup lari kejap dari booth semata-mata nak tengok sendiri Atilia perform sebab petang tuh masa Atilia sound check,semua kagum gila dengar suara Atilia.Too bad saya tak boleh jumpa dan bergambar dengan Atilia.Jatuh cinta habis dengan suara beliau.Paling best,semua crowd yang menonton konsert malam tuh sangat sporting.Hopefully ada event macam ni la tahun depan.Confirm saya akan datang lagi..hehe.


Nanti saya upload gambar-gambar kitorang masa kat Bijou Bazaar ;p



From Puchong With Love,
LIZA RAZAK



ads by Pypy Lamb Studio
new campaign available! CLICK HERE

8 comments:

Rtp Farra Arisha said...

hehe, i love atilia's voice! :D merdu dan lantang suaranya..

Syafiqah Hashim said...

woww! best gylerr..pika tak berkesempatan nak kesana..almaklumlah..dekat U sekarang..waaa :'(

Asyik Izas said...

wah bestnya dpt jumpa Atilia..:)

Unknown said...

Agree.. Atilia has very good voice like her mother... From Peru With Love & follow here ;)

Liza Razak said...

@rtp farra arisha : yeah..true.she's very talented

Liza Razak said...

@syafiqah hashim : alaa..ruginye..kalau tak boleh niaga sama2

Liza Razak said...

@nikisa izas : x dpt jumpa pon...dapat tgk die perform je

Liza Razak said...

@maryayusof : thank you for following :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...