May 13, 2012

Kuala Perlis

{ Kuala Perlis. 30th April 2012 }



" And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair"
Paolo Coelho





Kunjungan ke Kuala Perlis memang tak akan saya lepaskan setiap kali sampai di Perlis.Apa yang specialnye Kuala Perlis ni pada saya? Sudah tentulah pemandangan tepi pantai dan Laksa Kuala Perlis yang awesome tu.Walaupon dah berkali-kali datang ke sini, tak pernah menjemukan saya.Hari tu kami sempat makan laksa Kuala Perlis dan jalan-jalan kat Seagate Kuala Perlis.Walaupon sekejap..tapi saya happy :)


From Puchong With Love,
LIZA RAZAK





31 comments:

ainnoraini said...

Selamat mlm..
Kakain pun cadangnya hujung tahun ni baru nk gi sana...

HeNRieTTa JoSe said...

lamer x pergi kuala perlis, asik ke kuala kedh jew....

Pss....ngh plan, nk ke lgkawi ke pdg bsar cti nie...

♔Lady Ainaa♔ said...

cantiknyew view...wahhh, pndai sis cari point yg cantik2... dah lame ena tak ke utara, rindu rsenyew pula..heeee

Si Matatajam said...

Tak singgah Langkawi ke

Chikova_Airashii said...

ya allah bestnyeee.. kan best kalau dpt pegy saneee, :,(

jaakechik said...

lawa nya pmandangan tmpat ni, ade adik kt uitm arau, tp blom ade ksempatan pegi sana

Hanamiko Sakura said...

bestnya jalan2x.. XD

jemarisuri said...

tengok gambar memang menarik utk singgah sini..maybe cuti skolah blhlah jln2 sini...hehe

Cik Sibuk said...

love the pics..
tapi gambar last tu nampak semua pori2..heheeee

Ardini Izzati said...

Lawalahh tempat dia. Patut laa sis suka pun pegi situ :)

Shazwina said...

ohsem shots. suka sngt :)

izatty fatihah said...

cunlah pemandangan! tak pernah jejak lgi kuala perlis :')

shaFazie said...

tk pernah g perlis....

Sue-Rya Qistina said...

laksa di kuala perlis terbaik!! dh lame x pegi...huhuhu

Liyana Iskandar said...

pemaandagan di tepi pantai perlis memang cantik :)

Liza Razak said...

@ainnoraini : nanti pergi la sis..best

Liza Razak said...

@henrietta jose : wajib pergi tu :)

Liza Razak said...

@lady ainaa : thank you..nnt ade peluang holiday la sana..best

Liza Razak said...

@si matatajam : x singgah pon..maybe next time kot

Liza Razak said...

@chikova_airashii : nnt ade cuti panjang..boleh la ke sana :)

Liza Razak said...

@jaakechik : nnt jenguk la ke sana :)

Liza Razak said...

@hanamiko sakura : best..especially kalau dgn family

Liza Razak said...

@jemarisuri : betul tuh..x rugi kalau dtg :)

Liza Razak said...

@cik sibuk : hehe..

Liza Razak said...

ardini izzati : a ah..tpt die cantik dan makanan pon sedap2

Liza Razak said...

@shazwina : thank you sis

Liza Razak said...

@izzaty fatihah : nanti ada masa pergilah sana :)

Liza Razak said...

@shafazie : nanti pergilah sana..best!!

Liza Razak said...

@sue-rya qistina : kan...sedap gile!!

Liza Razak said...

@liyana iskandar : mmg cantik banget !!

Linda Zehan said...

Dah dekat sngat la dgn umah kite.. ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...