May 8, 2012

Wedding Chik - Behind The Scene

{ Kulim, Kedah. 28th April 2012 }

" In the sweetness of friendship let there be laughter, and sharing of pleasures. For in the dew of little things the heart finds its morning and is refreshed "
Khalil Gibran




Kami bertolak dari Puchong dalam pukul 4 pagi. Konon-kononnya nak sampai pagi kat Kulim.Alhamdulillah nasib baik trafik lancar dan kami sampai dalam pukul 8 pagi.Sebenarnya saya tak pernah sampai lagi ke rumah mak saudara saya ni.Kami panggil mak saudara saya ni, Chik.Selalunya jumpa kat kampung je.Menggagau la tanya direction kat abah dan adik saya...hehe.Sampai je kat sana, saudara-mara dah riuh rendah  membuat persiapan.

Majlis bermula pukul 11 pagi..Saya pulak ditugaskan jadi photographer majlis.Bidan terjun la nampaknya.Nasib baik kebetulan saya bawak flash dan lens.Memang memenatkan jadi photographer wedding ni.Makan pon terpaksa laju-laju sebab takut miss moment yang best-best.Hari tu merupakan first time kami jumpa pakcik baru, kami panggil Pakcik Salim.Sporting la Pakcik Salim ni.Mula-mula macam malu nak bergambar...last-last sporting habis.

Malangnya saya dan Mr Kudud tak dapat nak stay 1 malam kat sana sebab kami terpaksa bertolak ke Kangar, Perlis pulak malam tu.Ada wedding kat sana pulak.Tapi at least sempatlah berjumpa dengan saudara mara sebelah abah saya.Memang penat sangat hari tu tapi saya seronok sebab saya finally boleh praktis photography skill saya.Walaupon hasilnya tak segah photographer pro yang lain, tapi saya puas hati.

Nanti saya update cerita saya kat Perlis pulak :)

From Puchong With Love,
LIZA RAZAK





36 comments:

TS said...

happy nye mr kudud..hiks..

suwara entertainment said...

mcm pro photog! :D

dear anies said...

kulim kt mn tu?
lama nyer sy x g kulim..

tqahmisdar said...

will miss all this..uwaaa! =)

tqahmisdar said...

mesti rindu semua ni nanti.. =(

dear yayah said...

eh, singgah perlis ke? my state tuh.. hehehe.. cntik la gmbar2 ni.. nmpk kemeriahan suasana kat sana

Unknown said...

gila x pro! cantik sangat gambar2 ni okeh....

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

ader talent jadik photographer ni...edit pics pon nice...

comey plak ai tgk sliper angry bird tue...owh jakunnyer ai hahahaha cini x de ngeee

~Beb~ said...

woih mr.kudud gelak sakan..

swonoknye kan ade kenduri kendara fmly. rindu plak rasa.. lame dah tak kenduri!

ellynadyra said...

walau bidan terjun, hasil tetap cun!

HeNRieTTa JoSe said...

i love the moment capture...so sweet....

Nowa Buddin said...

Lauk dah habis dalam periuk. Haha, btw akak, gmbar akak ambik, cntik!

Unknown said...

selamat pengantin baru...iskkk kulim kat mane tu? btw kite bermastautin kat kulim jugak..hahaha from Jb with love love

ascil.punye.lah said...

wahhh pes time hahh tengok mr kudud ketawa cenggitu.selalu muka serius je.

azalia hjsalleh said...

meriah kenduri kat kg =)
suka sgt

azalia hjsalleh said...

meriah kenduri dkt kg
suka sgt

mimie.. said...

wahh nice pix lah ^_^

♥MAMASYAZA♥ said...

meriah suasana, mmg nampak best. amboi mr. kudud gelak sakan nampak. apa yg sronok sgt tu

Liza Razak said...

@ieyla : hehe...happy sungguh nampaknye tu..hehe

Liza Razak said...

@sue-rya qistina : thank u sis :)

Liza Razak said...

@khairin anies : kulim kat taman mutiara :)

Liza Razak said...

@tqahmisdar : jgn risau tau

Liza Razak said...

@tqahmisdar : best kan kalau tqah ade sekali

Liza Razak said...

@dear yayah : hehe..betul tu..mmg meriah :)

Liza Razak said...

@o'gosh : thank you :)

Liza Razak said...

@lady ayu : baru dlm proses yang belajar..ehh..kt sane x de angry bird ek?

Liza Razak said...

@fabulous me : sekali sekala dpt berkumpul stu family mmg best

Liza Razak said...

@ellynadyra : thank u

Liza Razak said...

@henrietta jose : betul tu :)

Liza Razak said...

@nowa buddin : thank u

Liza Razak said...

@mummy adriana : kulim kat taman mutiara :)

Liza Razak said...

@ascil.punye.lah : a ah kantoi..selalu bajet macho je..hehe

Liza Razak said...

@azalia hj salleh : me too

Liza Razak said...

@azalia hj salleh : me too

Liza Razak said...

@mimie : thank you :)

Liza Razak said...

@mamasyaza : tak tau lah apa yg kelako sgt tu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...