Jun 2, 2011

Princess 30th Anniversary + Fashion Show

Saya baru je balik dari menghadiri majlis ulangtahun ke 30 dan fashion show Princess di Empire Hotel Subang.Macam biasa laa...Saya dan adik saya dijemput oleh Mr Zalli.Mungkin ada yang tak tau kot..Princess ni ape dia kan? Kalau korang biasa pergi Jalan TAR,perasan tak ade 1 kedai kasut nama Princess.Haa..itu laa dia!!
 

Sebenarnya saya ni bukanlah big fan Princess ni.Sebab dulu saya ingat design Princess ni lebih untuk wanita yang bekerjaya dan formal.Ye laa..saya ni dah laa suka kasut yang kasual je.Kalau high heels je...saya memang suka platform.So memang agak kurang minat sikit dengan brand ni

Tadi saya dan adik saya sampai agak awal..dalam pukul 1.30 petang.Event start pukul 2...tapi orang agak ramai jugak menunggu di luar hall.Sementara menunggu Mr Zalli sampai,makanya haruslah tawaf satu Empire Shopping Gallery tuh...Serius best gile..ade Butik Ed Hardy,Peacock London,Cotton On, Coach....memang lepas ni saya shopping kat sini laa jawabnye...

Guest Celebrity tadi merupakan Dina..Dina Radio Era yang meletup tuh..Masa event saya duduk betul-betul belakang Dina.Memang peramah gile kot dia ni...Makan pon 1 meja je


Adik saya Peloq...haruslah khusyuk gile tengok fashion show pasal kebanyakkan model-model tadi import dari Brazil...Tak ke melopong bijik mata tengok.Jangan kan dia..saya pon suka tengok...comey sangat !!




Habis je tengok fashion show..terus terfikir sekejap...serious cantik design Princess sekarang !! Platforms dan flats pon cantik-cantik.Terus hilang perasaan prejudis saya tuh.Al maklum laa..Melayu kan mudah lupa.Mana laa nak layan Barangan Buatan Malaysia ( Kutuk diri sendiri !! ) Memang lepas ni kena kikis habis-habisan prejudis saya terhadap fashion brand kat Malaysia ( Kutuk lagi diri sendiri !! )
 



Habis je event dapat goodie bag.Ada mini perfume, key chain dan yang paling best  saya dapat discount voucher 30%..memang next week confirm saya shopping kasut raya bling-bling.



Best sangat hari ni...hehehe.Semalam pon best jugak..sebab Mr Kudud belanja saya shopping dan tengok wayang..hehe


From Puchong With Love..



24 comments:

Gieyana said...

mmg cantik lah kan..bestnyer g majlis camni..:)

eLLa said...

best nyer dpt g..lawa2 jer tgk die nyer design..

Hanis MY said...

wahh bestnyaaa leh g majlis cmni u look awesome!

einz said...

bestnye...ase cm nak juga jep kasut tuh....huhu

safurara said...

wow,tak ajak rara pon.nk itot =(

Rtp Farra Arisha said...

sist, u look stunning too! hehe. surelyy it must be fun hadiri majlis cmni :)

~izan~ said...

bestnyer..penah jugak beli kasut kat princess jln tar tu tp dah lama dah dolu2... =D

puteri ain said...

cun melecun smuanya :)

. said...

grand gila !! haha , syok nya ..

MizzDayana said...

u cantek!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

smart nye model2 tue...
hehehe...
ade kim salam kat dina???
hehehe...

azhariahzuber said...

sy ada masalah size di kasut princess..tapi yg bestnya kita leh booked dan dia akan dptkan size yg kita nak..

Liza Razak said...

@gieyana : best kan kalau dapat invitation mcm ni selalu..hehe

Liza Razak said...

@ella : a ah..aritu tgk fashion show diorang mmg lawa2..terus rasa nak pakai voucher 30% tuh cepat2

Liza Razak said...

@hanis MY : tengkiuu !!

Liza Razak said...

@einz miszmessy : jom beli !!!

Liza Razak said...

@rara pinkmafia : nnt ade event lg saya ajak ok? :)

Liza Razak said...

@rtp farra arisha : yup..best sgt..!!! btw..tengkiuu

Liza Razak said...

@izan : saya pon x ingat saya pernah beli ke x dulu..tp apa2 pon raya tahun ni haruslaa beli kat princess

Liza Razak said...

@puteri ain : terima kasih !!

Liza Razak said...

@nawal addina : mmg best ..sebab boleh mkn free ..hehe

Liza Razak said...

@ohh ddy : tengkiuu !!

Liza Razak said...

@meniti senja : alamak..awak x bgtau awal2 laa...

Liza Razak said...

@azhariah zuber : owh..ye ke?bagusnya..x penah tau pulak psl tuh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...