Jun 2, 2011

Dalam Proses Kemurungan

Hiiiii everybody....

Dalam busy-busy ni sempat jugak nak update blog kan..saya cuba jugak update sekerap mungkin.Tak nak tinggal blog ni lama sangat nanti dah tak de sapa nak baca pulak nanti..hehe..

Saya sekarang ni mengalami pertambahan berat badan yang agak teruk..hehe.Ada kawan-kawan kata macam biasa je.Tapi kalau dah sampai 2 helai jeans je yang boleh dipakai..ini dah kira teruk ni...adoii..Muka pulak sudah semakin bulat


BAJET muka depress

Sekarang ni saya sudah agak busy sikit...so kadang-kadang saya terlupa nak makan.Hopefully boleh kurus dalam sebulan..hehe.Sedih tau bila ada problem nak pakai jeans skinny dan susah nak beli baju (Sebenarnya fussy gile nak beli !! ) Saya memang boleh depress kalau terlebih berat badan sikit.Mr Kudud pon sudah komplen saya sudah berisi....Tensi giler !!

Solutionnye saya kira mudah saja...Busykan diri..lepas tuh tak de laa ingat nak makan je kan...hehe (harap-harap berkesan laa cara ni..huhu)

From Puchong With Love...


32 comments:

MiYOKO SuKi said...

x gemuk pun dear..maintain je i tgk... =p

miss Fyqa said...

Gud luck sis :)

Amelia said...

pegi bsenam la.. haha :P

. said...

tak gemok pon ? ala , still tomey maa

Bunga said...

ok jer..tapi gambar tu mmg comel..

mOon EyEzS said...

mOon pOng ase benda yg sama...rimas sgt...kdg2 mnanges jgk...

Cik Kiah said...

saye lagi gemuk y amat!

♥MAMASYAZA♥ said...

akak pun sekrg ni dlm proses nak kuruskan badan, makin bulat le

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

makan dalam kuantiti kecik...
itu jew...

Syeeda said...

eh xgemuk pown...

Leya said...

alala comel je muke depress tu..hehe...
jgnlaa xmkn k?take care :)

...me... said...

sy faham sbb sy pun mengalami masalah yg same..byk baju n sluar yg tak leh nak pakai sbb berat da naik..hukhuk..InsyaAllah liza..leh turun berat tuh bile bz..

Liyana said...

cantik je tgk.. :)

qwert. said...

aish ! tak gemuk pun .
unie tgh diet gak :)

eLLa said...

saye nak naik berat badan..huhu

btw..gud luck..wish u dapat r berat badan yg u nak...n jage kesihatan jgak yer...;)

MyraEdora said...

tang mane gewmuk nyer tu?
i tengok ok jer yunk
jangan tak mkn k..nanti sakit lg 1 hal..tc =)

Liza Razak said...

@miyoko suki : berisi jugak tau..terutama tang perut..adoii

Liza Razak said...

@miss fyqa : tengkiuu !!

Liza Razak said...

@mia.lia : tu laa..nak je kurus tapi malas nak senam..hehe

Liza Razak said...

@nawal addina : ishh..takut nanti semua baju pon x boleh pakai tau...huwaaa

Liza Razak said...

@bunga : tima kaceh !!

Liza Razak said...

@moon johari : saya sampai nak depress dah ni...adoii..

Liza Razak said...

@cik kiah : ye ke?tengok gambar macam kurus je..

Liza Razak said...

@mamasyaza :jom kita kuruskan badan sama2..!! saya pon desperate gile nak kuruskan badan ni

Liza Razak said...

@meniti senja : tapi kalau makanan tu sedap cmne..susah laa nak tahan ni

Liza Razak said...

@nur syahida : ini gemuk kat bahagian2 tertentu je..cthnye perut..hehe

Liza Razak said...

@leya : saya cuba kurangkan makan..nanti kalau x makan...gastrik pulak kan

Liza Razak said...

@me : tu laa...hopefully bile bz nibert kurang laa sikit..tension je bile nak pakai jeans.memanjang je ketat..hehe

Liza Razak said...

@liyana : tima kaseh..tp mcm x logik je..hehe

Liza Razak said...

@uniemarks : gemok tau !! awak pon diet gak..ok..semangat sikit saya nak diet bile ade kwn ni :)

Liza Razak said...

@ella : awak kurus boleh laa makan byk..saya ni kalau makan diet..lemak pon banyak jugak tau..hehe

Liza Razak said...

@myraedora : tu laa...nak diet pon kena tau cara jugak kan...pening pale saya..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...