Dec 30, 2011

Pizza Berbentuk Kon Ais Krim..Super Cool !!

Cone Pizza, One Utama.29th December 2011

When you want something, all the universe conspires in helping you to achieve it.
Paulo Coelho



Rasanya dah berkurun lamanya saya tak update blog.Hampir sebulan kot.Ada banyak story saya nak cerita dalam blog.Tapi kena slowly update.Sebab banyak sangat.Nak tau kenapa saya dah hampir sebulan tak update blog? Haa...pasal sibuk sangat dengan bazaar dan holiday dengan family...hehe.Sampai blog pon dah berhabuk.


Semalam saya dan kawan-kawan menghadiri majlis Opening Conepizza di One Utama.Pernah dengar Conepizza? Honestly saya pon tak pernah dengar sebelum ni sehingga saya rasa sendiri Conepizza semalam.Conepizza ni berbentuk macam kon ais krim tapi topping dalam kon ni macam topping pizza.Ada pelbagai jenis topping.Ada meat mania,pepperoni dan macam-macam lagi.Serious kena cuba.Sebab sangat sedap!


Comel kan packaging Conepizza ni??


Selain dari makan dah tentu la ada camwhoring kan.Memang tak de keje betul kitorang ni kan??



Sapa owner Conepizza ni? Mereka adalah partner bazaar saya...Botak & Myra.Kalau sesiapa yang selalu baca entry bazaar saya mesti selalu tengok diorang dalam gambar-gambar saya.Bangga betul ada kawan yang berjaya macam Botak & Myra.Ambitious !!



Good luck For Botak & Myra.So Proud For Both Of You !!


Kalau sesiapa nak mencuba Conepizza ni, kiosk terletak di Lower Ground,Old Wing.Berdekatan dengan KFC.For more info, boleh click link di bawah :



Till next time dearies !!



From Puchong With Love,
LIZA RAZAK




12 comments:

The Ohhsem said...

nampak sedap:)

nasha sanza said...

macam sedap je..memang unik la sebab kotak macam ice cream..nak pergi terjah..gambar memang cantik..

Unknown said...

x suke pizza.... tp agree, mmg sgt comel packaging die....

Unknown said...

alolo..comelnya..kene pegi ni...

♥MAMASYAZA♥ said...

nampak cam sedap ni

Unknown said...

yummy! i must try this!

Liza Razak said...

@syafiqah alkaf : memang sedap..nanti cuba lah !!

Liza Razak said...

@nasha sanza : thank you.. nnt cuba tau

Liza Razak said...

@cik aletheea : a ah..memang comel :)

Liza Razak said...

@O'Gosh : yes..harus pergi !!

Liza Razak said...

@mamasyaza : sedap sis...

Liza Razak said...

@puteri nur aqiliah : yes...definitely !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...