Aug 5, 2013

KL Based Guerilla Fashion + Craft Bazaar #BijouBazaar

[ AUTO-PUBLISH ENTRY]



“Don't give in to your fears. If you do, you won't be able to talk to your heart.”
  Paulo Coelho, The Alchemist



{ Publika . 28 Julai 2013 }


Assalamualaikum & Salam Sejahtera.

Ini bazaar kedua yang saya pergi bulan puasa ni. Kebetulan masa ni, saya nak berbuka puasa dengan Mr Kudud di Publika. Sebelum menunggu waktu berbuka tu, kami jalan-jalan window shopping di KL Based Guerilla Fashion + Craft Bazaar ni. Seronok jugak cuci mata tengok baju raya kat situ. Tapi boleh tengok je lah sebab masa ni Mr Kudud tak gaji lagi. Lap je lah air liur yang meleleh-leleh tengok baju-baja kat situ. Banyak jugak butik-butik famous bukak booth kat situ. Salah satunya Butik Lawa-Lawa. Memang lawa-lawa baju dan skirt butik ni *tahangeram* Untuk mengelakkan air liur meleleh-leleh membasahi baju..saya pun amik ipad dari ipad, dan snap gambar-gambar suasana bazaar ni. Tak dapat baju...gambar pun jadilah! Bersyukur sangat dapat suami rajin bawak bini jalan-jalan. Dia layankan je walaupun kadang-kadang dia letih tapi demi bini dia yang ngada-ngada ni...dia bawak jugak bini dia jalan-jalan. Itu tak kira lagi bini banyak songeh nak beli baju la...handbag la..makan sedap la..hehe. Ishhh...teruk betui !! Btw, bazaar ni baru je berakhir semalam...saya terlupa nak update entry ni lebih awal..kalau tak boleh juga jadi panduan untuk korang shopping raya. Sebab tak silap saya. Sazzy Falak pun ada buka booth weekend lepas..Lagi satu minta maaf banyak-banyak sejak-menjak ni saya kurang sikit blogwalking..busy dengan persiapan raya. Nanti lepas raya, saya ziarah balik rakan-rakan yang komen kat entry saya ya.



Love,
LIZA RAZAK





FOLLOW ME :
INSTAGRAM | KEEK | FACEBOOK | TWITTER | LOOKBOOK

- Posted using BlogPress from Liza Pypylamb's iPad

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...