Jul 5, 2013

Singapore Trip : Arab Street



 “The secret of life, though, is to fall seven times and to get up eight times.”
  Paulo Coelho, Alchemist


Entry Sambungan :
02/07/13 Singapore Trip : Resorts World Sentosa



{ Arab Street . 14 Jun 2013 }


Kat Arab Street ni tak banyak boleh saya ceritakan. Kami ke sana kejap je sementara menunggu Lau Pa Sat dibuka. Banyak masa di sana kami habiskan dengan snap gambar dan membeli souvenir untuk kawan-kawan dan family. Compared to other places, kat sana souvenir agak murah jugak la. Restoran Arab dan shisha memang melambak-lambak kat sana. Tak sure la berapa kos nak makan kat Restoran Arab tu. Tapi saya rasa mesti mahal sebab tourist spot kan..Kalau saya..saya suka jalan tempat macam ni sebab saya boleh snap gambar menarik dan tengok-tengok gelagat orang. By the way, fridge magnet lambang Singapore yang biasa-biasa tu bolehlah dapat dalam $1 - $3..key chain lagi murah. Mr Kudud banyaklah memborong. Saya tumpang sekaki je....hehe. Selain daripada tu ada jugak dijual baju-baju dan barangan kraf. Tapi saya tak minat sangat nak membeli kat sana sebab kat Malaysia ni lagi menarik dan murah saya rasa. Sama je pun. Destinasi seterusnya...Lau Pa Sat pulak...tapi tunggu minggu depan saya cerita ok? :)



p/s : Pictures Taken With Ipad Mini, Samsung Galaxy S4 & Iphone 5



 
Love,
LIZA RAZAK







- Posted using BlogPress from Liza Pypylamb's iPad

15 comments:

dear anies said...

sama x menu nyer dgn resto arab kt sini? ;-)

✿INA AINAA✿ said...

cantiknyaaa kat sana... nape akk tutup muka?? XD

Mizz Aiza said...

wah.. arab street pun ada di sana ya?

Unknown said...

lama tak drop komen sini :)
bestnya gi jenjalan singapore..

Gieyana said...

ritu x sempat pegi sini..menarik..:)

E'in said...

wahhhhh pegi singapore xajak kite... :p

cha said...

haah kat sini souvenir dia murah banding tempat lain.

Liza Razak said...

@khairin anies : x pasti sis sbb saya x masuk pulak restoran arab tu

Liza Razak said...

@ainaa roseberry : masa tu tgh snap gambar..tu yg nampak mcm tutup muka tu..hehe

Liza Razak said...

@mizz aiza : a ah sis..kat sana pun ada jugak :)

Liza Razak said...

@zee suhaini : sekali sekala dapat holiday mcm ni mmg best sis :)

Liza Razak said...

@gieyana : next time kalau dtg singapore lagi, bolehlah singgah :)

Liza Razak said...

@e'in : hehehe...lain kali bolehlah ikut ek :)

Liza Razak said...

@cha : kan..kat tpt lain mcm mahal sgt

Zura said...

Arab Street ni mmg femes betol... ramai blogger sajeskan beli survonier kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...