Dec 31, 2011

Konsert Fenomena 30 Tahun Search

Konsert Fenomena 30 Tahun Search.Mines Convention Centre.17th December 2011

I'm always making a comeback but nobody ever tells me where I've been
Billie Holiday


Rasanya ramai yang tengok konsert Fenomena Search ni.Sama la dengan saya dan kawan-kawan.Dah bertahun miss tengok konsert Search.Asal nak tengok je, mesti cancel last minit.Kali ni dapat jugak tengok.Dapat tiket free pulak tuh.Kalau nak beli sendiri, 69 hengget tuh !!


Punya sesak nak pergi ke Mines Convention Centre .Jalan jam gile.Kitorang pergi 2 kereta,8 orang semuanya.Excited habis nak tengok Amy Search perform.Kate fanatik!! Dress up habis rockers !! Dah laa nak pergi pon jam, cari parking tak yah cakap la.Orang sampai parking tepi-tepi jalan.Senak perut cari parking.Dah la lewat sampai.Sabar je laa..


Sampai je kat entrance...teruja gile.Sebab apa? Sebab dapat t-shirt free...malangnya tak sempat nak tukar t-shirt terus masa tuh.Konsert dah start !!


Serious kalau ada konsert Search lagi...saya akan tengok lagi.Worth it !! Suara Amy Search memang superb..rasa nak nangis pon ada sebab semua lagu favourite saya seperti Fantasia Bulan Madu, Isi dan Kulit, Pawana, Isabella ada malam tuh.Fans dari remaja sampailah umur sebaya abah saya pon ada.Sporting gile pakcik-pakcik & makcik-makcik layan konsert.Wa caya sama lu!!


Apa pon thank you Pei Yee sebab kasi tiket free kat kitorang.Jasamu dikenang.Kalau ada tiket free lagi,jangan lupa kitorang ek.Saya suka tiket free !!


Sapa kat sini peminat Search ?? Sila angkat tangan macam saya \ 0 /



From Puchong With Love,

LIZA RAZAK



6 comments:

F. said...

slalo karok lagu search :)

Asyik Izas said...

angkat tangan juga:)

Asyik Izas said...

angkat tangan juga:)

Liza Razak said...

@faza : saya pon...best kan!!

Liza Razak said...

@nikisa izas : yeay !!

Liza Razak said...

@nikisa izas : yeay !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...