Jun 20, 2011

Entry Memalukan Diri Sendiri..Tapi Aku Kesah Ke?

Saya rasa saya pernah cerita pasal saya dikenakan oleh kawan saya,Ehsan untuk menyanyi masa kenduri kawin beliau bulan lepas.Gile malu time tuh..Terpaksa jugak menyanyi walaupun muka saya masa menyanyi tak mengadap orang pon..hehe.Tak sanggup nak pandang orang.

3 hari sudah ada pulak hamba Allah ni pegi upload video saya menyanyi tuh kat wall Facebook saya.Rasa nak tergelak pon ada.Tak sanggup nak tengok sebab kelako sangat...

Memandangkan saya tak de cerita untuk  update blog...makanya saya belasah laa letak video ni.Korang nak gelak pon saya tak kisah.Sebab memang huduh...hehe



From Puchong With Love..







10 comments:

amni azmira said...

lagu agnes tu..suke lagu tuu..papon best tgok cara kak liza sbb buat sya tersenyum..hihi ^_^

Zura Tahir said...

bersungguh2...

arnabs said...

hehe,,oke jep..gud2

Eyka Laikha Zulaikha said...

akak..
sedapnya sora .
kalah agnes niy.
serius sedap .

. said...

hahahaha XD

still comel ;)

Fiq Ras said...

sedap nye sore!! ape yg memalu kan nya.. memang sedap ape!:)

Yana Kama said...

Uishhh best hape (ni bukan mau bodek tau tapi memang sedap)..tak percaye cuba tengok akak belakang tu..bersungguh dia dengar..

puteri ain said...

haha.. nice ;)

Raji and Yeen said...

eh tapi suara kau sdp gak.. igtkan artis tadi owh? :o

Unknown said...

hui..sungguh2!!cayalah kak yong..er..rase cm anda sedikit tembam berbanding last time jumpe..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...