May 28, 2012

My Weekend In Instagr.am #11

"Whatever the thing observed, one could find a connection with his experience of the moment" 
Paolo Coelho


#Saturday
{ Market @ Jaya One }


Bazaar yang saya nanti-nantikan.Kenapa ?? Sebab ada banyak vendor kegemaran saya seperti Nurul Wonder Wardrobe, Calaqisya, House Of Allure dan ramai lagi.Saya pergi ke sana agak lewat haritu sebab nak pergi bersama-sama dengan tunang adik saya Tqah.Ramai-ramai pergi lagi best kan..Saya sempat beli kimono cardie dari Calaqisya.Selalu nak beli online mesti sold out.Alhamdulillah berjaya jugak beli warna kegemaran saya.Tak sabar nak gayakan nanti untuk Hijabi Fashion Week :) ( more pictures soon ! )


{ A+R Residence, Taman Seputeh }


Balik dari Market @ Jaya One, kami rushing pulak ke rumah Mr Attila & Ms Rozaila.Ada BBQ bersama dengan band Candy.Kalau part makan-makan ni sila panggil saya.Sebab saya suka makan !! hehe.Malam tu seronok sangat BBQ ramai-ramai.Kalau pergi rumah diorang ni, mesti ada dessert best-best seperti Red Velvet, Rainbow Cake & Chocolate Cake.Paling special haritu Ms Rozaila buat kuih cara berlauk, kuih bakar dan cucur udang.Thank you sebab invite kitorang datang !! ( more pictures soon! )


#Sunday
{ Rojak Subang SS 15 }


Hari Ahad merupakan hari malas saya dan Mr Kudud.Selamba bangun tidur lewat.Lepas tu mengadu perut lapar.Terus bersiap-siap pergi ke Rojak Subang SS15.Rindu dengan rojak dan cendol kat sana.Kami lepak sekali dengan kawan yang dah lama tak jumpa, Ungku Myra dan Botak.Seronok berborak-borak sambil makan rojak dan minum cendol.



{ F Block, Setia Walk Puchong }


Balik dari makan rojak, tak tau nak ke mana.Nak pergi shopping memang malas lah.Confirm sesak sebab orang baru dapat gaji kan.Sudahnya saya pergi ke butik favourite saya, F Block.Dulu saya selalu ke outlet Kota Damansara dan Bangsar.Tapi sekarang dah lagi dekat sebab F Block buka cawangan baru kat Puchong.Bolehlah saya shopping kat sana je.Tak payah pergi jauh-jauh.Butik F Block kat Setiawalk Puchong ni agak besar dan pilihan baju-baju pon banyak.Ingatkan nak window shopping je.rupa-rupanya sempat pulak saya beli sehelai checkered chiffon blouse.Memang dasar perempuan, pantang betul nampak baju cantik kan, mesti nak beli..hehe



From Puchong With Love,
LIZA RAZAK





22 comments:

laskar pelangi said...

wahhhhh! tengok makanan ni semua,rasa lapor la plak dah...hihihi ;)

bestnya hirup cendol petang2 ni..glurpppp ~.~

Syafiqah Hashim said...

bestnyaaa...akak tak nak try pikalurve kimono wrap ke? pika boleh bagi harga special untuk akak..ngeheheee...

A said...

wah . best nyee :DDD

Rosidah Binti Muhamad said...

Bestnyer ade bbq lg best de desert sedap2..lg satu cantik2 baju yg liza gayakan..suker tgok..

HeNRieTTa JoSe said...

yummy...ngh tunggu org nkmdiner sesama nie....

Anonymous said...

lama rasanya tak shopping :)

♥MAMASYAZA♥ said...

dah lama tak mkn cara berlauk tu, nampak sedap sgt

Tessa said...

hey there ! cute blog :)
would be happy, if you visit mine:
www.feelingswithoutemotions.blogspot.com
just leave a comment if you're interest in following :)

Unknown said...

gamba last sekali tu kimono cardi calaqisya ke...cantik...bestnya jadi liza ni...berjalan je kejenya...

suwara entertainment said...

ade lg org jual cendol kt ss15 tu ye?dulu saya pena keje kt area situ..tp dh kat 7 thn x ke sane..hehehe

Cik Kiah said...

cantik betol gambar2 dia ni... liza nak tanya, camna nak buat page (menu) kat atas belog tu yer... saya dah buat, tapi tak leh link terus kat entry berkaitan.. cetengok.. berapa kali dah try.. tak berjaya... T_T

Liza Razak said...

@laskar pelangi : memang best kalau boleh hirup cendol petang2

Liza Razak said...

@syafiqah hashim : nanti akak bgtau kalau akak nak beli nanti ok? :)

Liza Razak said...

@A : memang best..hehe

Liza Razak said...

@rosidah binti muhamad : thank u sis

Liza Razak said...

@henrietta jose : sile2 makan :)

Liza Razak said...

@rara nasiha : jom shopping !!

Liza Razak said...

@mamasyaza : saya pon dah lama x makan

Liza Razak said...

@tessa : thank you :)

Liza Razak said...

@o'gosh : x de la best sgt pon..jln2 pon bukannye berduit sgt..hehe

Liza Razak said...

@sue-rya qistina : ada lagi sis...ramai je beratur nak makan rojak

Liza Razak said...

@cik kiah : nanti saya reply kat blog awak ek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...