May 31, 2012

Pre-Loved Collection Vol 13 : Casual Chic

" Elegance is not the prerogative of those who have just escaped from adolescence, but of those who have already taken possession of their future.  "
Coco Chanel


{ Ocean Maxi Dress }


{ Sprinkle Dress }


{ Natasha Kebaya Top }


{ Liyana Cardigan }


Update baru dari Pypy Lamb Studio.Dah lama saya tak update stok baru.Minggu ini baru ada kesempatan nak update.Kesemua stok ini merupakan stok pre-loved.Ada cardigan, maxi dress, tunic dan tube dress.Harga sangat berpatutan.Kalau ada berminat, boleh klik link di bawah ini :


Pypy Lamb Studio




Love,
LIZA RAZAK






{IKLAN} Mari Jana Pendapatan Dari Rumah Seperti Saya & Mr Kudud !

17 comments:

Unknown said...

seriously! cantiknya liyana cardigan tu...

dear anies said...

seme free size?

Pwincess said...

Cantik lah ocean Maxi Dress tu =D

azalia hjsalleh said...

plg suka Ocean Maxi Dress tu..

maybe sbb color dia..

tu warna fav saya skrg =)

Ainn Hazwany said...

liyana cardigan ! cantik :)

~Sal Ismail~ said...

sgt suka cardigan~ ^^

Mama Gee said...

Liza cun2 baju semua..
terminat plak kat Cassandra Tunic tu...warna dia ceria..

boleh ke mama nk book dulu? Simpankan mama sampai Monday! Nk transfer duit skrg..akaun dh kosong..kena masukkan duit dulu...hik2...

HeNRieTTa JoSe said...

Chantek....suka tgk dress tu...

Mak Wardah said...

Cantek sesangat baju2 tu...akak ada impian nak sarung tapi saiz paling besar berapa?

Liza Razak said...

@rai : thank you :)

Liza Razak said...

@khairin anies : kebanyakkannye free size

Liza Razak said...

@nurulee : thank you

Liza Razak said...

@azalia hj salleh : samalah dengan saya :)

Liza Razak said...

@Ainn Hazwany : thank you :)

Liza Razak said...

@sal ijou : samalah dengan saya :)

Liza Razak said...

@mama gee : saya dah poskan pon :)

Liza Razak said...

@mak wardah : kebanyakkannye free size sis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...