May 22, 2012

Si Penggila Instagr.am

"Whoever believes in dreams also knows how to interpret them" 
Paolo Coelho





Saya la si penggila Instagr.am tu...hehe.Siapa kat sini ada instagr.am sila angkat tangan ! Sekarang hampir semua orang gilakan Instagr.am ni.Apa yang menarik sangat tentang application ni? Bagi saya Instagr.am ni lebih kurang macam Facebook atau Twitter.Bezanya Instagr.am ni kita hanya upload gambar sahaja.Follower boleh like dan komen gambar-gambar kita.Simple kan? Itu antara sebab kenapa saya sangat obses dengan Instagr.am ni.Kadang-kadang kalau ada banyak benda menarik, saya akan share lebih dari 20 gambar satu hari! Selain gambar, korang boleh jugak upload quote yang menarik menggunakan application seperti Tweegram dan Jusgramm.Jom follow Instagr.am saya ! Sesiapa yang ada account Instagr.am tu boleh share username korang kat ruangan komen di bawah.Nanti saya akan follow korang :)

Username saya :
pypylamb




From Puchong With Love,
LIZA RAZAK





34 comments:

Rina Ellisa said...

Hi.. :)

intsgrm : Rina Ellisa

♥ Elin Adrenalin ♥ said...

intai jer eh blh x..... ;p

TS said...

huhuhu..xdee.... :)
but sume pic nice!!

dear anies said...

smpi obses gitu! ;-)

Sharz said...

dah follow.. =p

shima wibowo said...

woww...sgt menarik...kita baru cuba...tapi mcm malas sgttt...

namasayatihah said...

cool..will folo u my dear..

mine is: namasayatihah

Ardini Izzati said...

Dinie pakai hp murah je, kak. Takde Instagram apa semua ni. Tsk tsk T__T Ketinggalan zaman kan. :D

Cik Bahgia a.k.a Zet said...

Sama.. Suka guna instagram.. Mudah n bestt... ;)

HeNRieTTa JoSe said...

itu la...dah mkin rmai join insta....mmg cun gmbo....

Unknown said...

bestnya...kene pakai apple nye barang je bole kot.

Si Matatajam said...

Dah follow. @kynyanie...

|| NaFiRaa || said...

tak tahu plak pasal application tu.. nanti nak try..hehehe

Madam iEeDaZ said...

kite dh follow...!! cantek nyer pic2...nanti folow kite gak eh.. id: ieedaz... thanks!

Anonymous said...

menarik..tp saya takde uwuwuw..

Unknown said...

hehe..nice..
follow sini..
thanks singgah nenscollection..;)

NadyaBubble said...

Wowww, awesome habis ! :D

Liza Razak said...

@rina ellisa : thank you..nanti saya follow :)

Liza Razak said...

@elin : boleh..ape salahnya :)

Liza Razak said...

@ieyla : thank you :)

Liza Razak said...

@khairin anies : a ah..hehe

Liza Razak said...

@sharz : thank you..saya dah follow balik :)

Liza Razak said...

@shima wibowo : cuba try aktif..best tau

Liza Razak said...

@namasyatihah : saya sudah follow awak :)

Liza Razak said...

@ardini izzati : itu bukan ketinggalan zaman..itu namanya tak nak membazir..kan bagus tu :)

Liza Razak said...

@cik bahgia aka zet : btul tuh..boleh guna untuk update blog :)

Liza Razak said...

@henrietta jose : betul..application pon senang nak guna

Liza Razak said...

@o'gosh : guna android pon boleh

Liza Razak said...

@si matatajam : thank you

Liza Razak said...

@nafiraa : nanti cubalah sis :)

Liza Razak said...

@ieedaz @ mama_isha : saya dah follow sis :)

Liza Razak said...

@zoey zau yah : x pe..gambar awak dah cantik2 dah

Liza Razak said...

@nens collection : sama-sama :)

Liza Razak said...

@nadyabubble : thank you :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...