Feb 28, 2011

Saya Suka Dapat Free Gift !!

2-3 hari lepas saya check peti surat tingkat bawah.Al-maklum laa duduk apartment tingkat 10..hehe.Tiba-tiba dapat surat atas nama saya.Jarang-jarang berlaku tuh,Tengok sampul macam kenal...


Owh...dari Chanel.Bertahun-tahun register tak pernah kasi surat pon..huhu.Ini mesti dapat tester free ni...hehe.Bila naik atas..saya pon bukak sampul...ini yang saya dapat..


Laa....pamplet je ke....ingat kot dpt tester free...hahahaha...mula-mula macam nak buang je terus.Nasib baik saya baca dulu...kalau tak rugi je..sebab saya sebenarnya still bleh dapat free gift..


Kalau diikutkan dalam pamplet ni saya berpeluang mendapat 15 min 'Pearl Hand Massage' dan dapat Consumer Discovery Kit sekali..Tapi kena buat appointment dulu laa pulak sebab seat limited..tu tak de hal..janji free kan..hahaha
P/S : Moral of the story every time dapat pamplet jangan buang terus..baca dulu ok..Nanti rugi..hehe

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...