Mar 1, 2011

Party + Fondue + Lepak + Shopping

Lokasi : Jalan Telawi Bangsar, Haagen Dazs KLCC, News KTV Ampang Park,Nasi Lemak Kg Baru

Semalam merupakan hari yang sangat meletihkan tapi...seronok gila!! Saya dan Mr Kudud keluar dari tengah hari sampai tengah malam..Mana tak letihnya.Mula-mula kitorang lepak kat Telawi Bangsar.Lunch dan lepak dengan kawan-kawan...

Petang pulak..pegi jumpa sepupu Mr Kudud kat KLCC..ermm...yang ni best sebab dapat makan Fondue yang best kat Haagen Dazs..


Habis je makan kat Haagen Dazs.Mr Kudud bawak saya shopping kat Topshop..Banyak yang saya suka tapi saya beli wide-leg polka dot pants...mula-mula macam nak beli tapered pants tapi saya rasa seluar polka dot ni lagi worth it beli..hehe..Ingatkan saya sorang je shopping rupa-rupanya Mr Kudud pon shopping jugak..haha

Malam pulak kitorang attend Birthday Party kat News KTV Ampang Park...Happening gila.Semua yang datang semalam memang sporting.Siap ada yang gelek gerudi inul lagi..hehe


Kek Secret Recipe yang disponsor oleh Mr Ehsan Selamat & Ms Elly..ermmm..dapnyer..


Inilah dia birthday boy semalam.Hopefully Mr Zalli happy dengan party semalam yerr..kemain lagi dancing-dancing semalam..Ni kira ok lagi gambar...yang kat bawah ni lagi haru-biru...macam-macam peel diorang ni..


Lelaki yang cacat otak: Mr Zam, Mr Angah, Mr Imran, Mr Alex, Mr Zalli aka Birthday Boy,Mr Ehsan





Anak gadis yang cun melecun : Ms Eza, Mrs Eida, Ms Elly, Ms Hany,Mrs Liza


Habis je upacara karaoke, kitorang melepak pulak kat Kg Baru,,makan nasik lemak..gile lame tak makan nasik lemak  Kg Baru..

Apa-apa pon malam semalam memang best..Untuk Mr Zalli..Happy Birthday lagi sekali!! Next time kite karaoke lagi ok??



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...