Mar 1, 2011

Look Of The Day - a Vintage Call



Kali ni saya grab je apa yang ada dalam almari...haha..mula-mula nak pakai platforms tapi memikirkan hari Ahad lepas saya akan banyak berjalan..makanya saya pakai oxford boot je..

Untuk baju pulak..lain semua basic except t-shirt..vintage printed t-shirt ni saya baru beli kat F Block dengan harga RM23 je.Murah kan? Tengok macam cool je..murah pulak tuh..mahu nye tak beli..haha.Kat Topshop pon banyak jugk T-Shirt printed macam ni.Tapi buat apa nak beli mahal-mahal kalau kualiti lebih kurang je kan..

Shawl..saya beli dekat F Block jugak..harga FM23...worth it beli..kalau beli shawl,saya suka yang bidang
besar macam shawl yang kat ada Zara atau MNG tuh.Bila dililit nampak besar...saya tak suka sangat shawl yang kecik dan pendek ni.Bila dililit nampak melekat dekat kepala...nampak muka saya bulat..hehe

Untuk tambahkan aksesori...saya cuma pakai skinny leather belt ngan multi-tiered necklace yang dah lama jugak saya tak pakai.Dari mana...jangan tanya laa sebab of course dari Cats Whiskers...takde tempat lain punya.

Handbag Zara ni pon saya dah banyak kali ulang pakai sebab senang matching senang semua outfit.Saya punya tips dress up senang je...kalau baju, beli yang murah tapi nampak mahal..haha

What i Wore :

Vintage Printed T-Shirt - F Block
Skirt - Blook
Long Sleeve Inner - Tesco
Multi-Tiered Necklace - Cats Whiskers
Skinny Leather Belt - Cats Whiskers
Oxford Boots - F Block
Vintage Handbag - Zara
Polka Dot Shawl - F Block

With Love,


2 comments:

Hannah Muminah said...

Assalamualaikum sister Liza
You are awesome hijaber!
I've awarded you sis http://hannahmuminah.blogspot.com/2011/03/blog-award-tada.html
I hope you'll accept it ^ ^

Liza Razak said...

thank you so much sis for the award..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...