Mar 31, 2011

Shopping RM42

 Location : This & That Boutique ( Or F Block ) Sunway Giza, Dataran Sunway

Ahad lepas ..saya berjaya membeli shawl dan belt baru !!




Saya belt warna gray sebab warna ni saya tak de lagi..tambahan pulak belt favourite saya dah rosak.Shawl pulak, saya hanya beli kat This & That Boutique sebab butik ni je yang jual shawl bidang besar dan banyak choice.



Harga shawl ??




Murah kan? Shawl bidang besar ni selalunya ada jual kat Zara, Promod atau Forever 21.Tak dapek laa nak beli mahal-mahal.Paling murah pon RM49


Harga Belt pulak ??




Lagi laa murah..kualiti pon nampak ok...sangat berbaloi..hehe



From Puchong With Love...




13 comments:

tqahmisdar said...

oh! saya belasah 3helai baju kat fblock semalam..guest what? total baru 54.50.. >_<
suka2!!~

syakirahmn said...

agak ah, kdai jenama high2 ni mmg mahai tp asenya kualiti tu,takdak la sebagus mana pn kn.

MiYOKO SuKi said...

shawl cntik.... :)

sumaiyah mokhtar said...

wahhhhhhh shawl cantik sangat nak jugakkkkkkkkkkkkkk ;)

Anonymous said...

teringin nak pakai belt camtu tp macam..ah! tak seswai plak...tsk!

Unknown said...

pernah sekali pergi sunway giza..pegi makan..
next time if pegi nk berjalan2 la pulak..bnyk kedai best2 ek kat sana..huhu

Liza Razak said...

@tqah : melampau betul!! lawan tokey ni.mentang-mentang aku tak keroje..hahaha

@shakey : betul tuh..kena bijak membeli sebenarnya :)

Liza Razak said...

@miyoko suki : tengkiuu...

@sumaiyah : dah hujung bulan ni cepat beli !!

Liza Razak said...

@makdara terdiva : dah cuba ke? cuba laa dulu..mesti sesuai.boleh cover perut..hehe

@syamiell : kat situ boutique heaven...byk gile butik..try laa tgk..nnt pegi la kat cats whiskers.dulu saya keje situ..hehe

SMOKEVINTAGE said...

smart..jgn lupe follow tq...

Kyra said...

love it..suka sangat orang pakai shawl

Liza Razak said...

@scooterbundle : tengkiuu..nnt saya follow ok

Liza Razak said...

@kyra : hehehe...saya pon suka jugak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...