Mar 30, 2011

Look Of The Day - Happy Birthday To Me



Hari ini saya nak review outfit saya untuk last week masa saya celebrate mini birthday karaoke session dengan Mr Kudud...(panjangnya ayat..hehe)


Ini combination yang saya buat...basic colour.Cream + Black + White..




Seluar Wide Leg Topshop ni saya ulang pakai sekali lagi..last saya pakai masa pergi Sunway Pyramid awal bulan ini..Mase tuh saya pakai dengan Purple Blazer.Kalau nak tengok oleh klik 


Knit Sweater yang saya pakai hari tu saya beli kat Naf Naf..ni laa lg laa bertahun tak pakai.Siap dah kotor sikit.Tapi saya belasah gak pakai..hehe.Sweater ni agak tebal so boleh pakai malam je.Selesa jugak pakai..saya pon pelik nape laa saya dah lama tak pakai sweater ni..





Aksesori saya cuma padankan dengan owl necklace yang ntah berpuluh kali saya pakai.Nampak tak kesan koyak dekat bag tuh.Bag Nine West ni pernah jadi bag favourite saya dulu.Tiap-tiap hari pakai sampai koyak.Satu-satunya bag yang saya pakai sampai koyak rabak..


Shawl pulak saya pilih colour scheme lain pulak..takkan semua pon warna sama kan..so saya pilih shawl yang ade combination pink + cream + black.Saya jarang sebenarnya matchingkan shawl yang bercorak dengan baju/dress/seluar yang bercorak jugak.Selalunya mesti salah satu plain.Tapi hari tuh tengok macam ok laa pulak kan..





Untuk melengkapkan outfit saya ni..saya padankan dengan selipar bodo je..sebab malas nak pakai heels atau flats..senang kan.Lagi pon tak nampak sangat kasut selipar saya yang kotor dan buruk tuh pasal seluar saya ni labuh...haha..






What I Wore :

Knit Sweater - Naf Naf
White Tank Top - Tesco
Wid Leg Polka Dot Pants - Topshop
Shawl - Brands Outlet
Slingbag - Nine West
Owl Necklace - Cats Whiskers
Slipper - Ipanema




From Puchong With Love...




10 comments:

Anonymous said...

Love the look sis! Polka dots rule!

http://muslimahbloggers.blogspot.com/
http://justahijabi.blogspot.com/

asliana muslim said...

alamak kaki u buruk hehehheheh just kidding
peaceee ^_^

abadi romeo said...

menawan..suka hitam dan putih...

emarieys said...

cantiklah...

Liza Razak said...

@rabia asyraf : yup...polka dots rule !!

Liza Razak said...

@asliana muslim : its ok..memang buruk pon..hehe

Liza Razak said...

@abadi romeo : saya pon suka black & white.memang
menawan !!

Liza Razak said...

@mamaema : Terima kasih !!

MiYOKO SuKi said...

happy belated birthday, dear....

OMG..sukanye ngan sua tuuu.....aritu, g topshop takde lak sua yg wide2 nii..byk legging je....

cntiklaaaaa.... :)

Liza Razak said...

@miyoko suki : tengkiuuu...suar tuh mase beli
tinggal last piece je kat rack.Tu
yg rembat jugak tuh..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...