Mar 16, 2011

Kesian Tak Saya ? Kesian Laa.....


Adoiii....sudah 2 hari saya demam panas.Tak tau laa kenapa.Saya rasa sebab dah lama tak jalan jauh ni..badan terkejut kot..haha

Memandangkan saya demam ni..tak de sape nak jaga saya kan.Nak memasak pon tak larat.Makanya Mr Kudud sangat kasihan dengan saya lalu membelikan makanan- makanan segera ni.Terima kasih Mr Kudud !!!.Paling terharu sebab belikan Koko Krunch..ermmm dapppnyerr....dah lama tak makan..rasa macam budak sekolah pulak...huhu


Sempena saya demam ni..saya ingin mendedikasikan video daripada Afdlin Shauki ni kepada diri saya sendiri..Korang pon boleh tengok jugak...



From Puchong With Love,



5 comments:

M O Y M O Y said...

hope akak cepat sembuh yee...
mkn koko krunch bnyk2 taw..
hehhe..

Liza Razak said...

tima kaseh byk2...nnt akak mkn koko krunch byk2 bagi cepat sihat..hehe

tqahmisdar said...

kesiannya kakak ni..
makan ubat ye..
suh chombee jage.. =D

apek poyo said...

huhuhu..cian dia...mkn benda yg berkhasiat kalau demam nih..

Liza Razak said...

@apek poyo : terima kasih...sekarang dah sihat dah..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...