Mar 3, 2011

Blogger Award



Assalamualaikum...

Baru-baru ni saya ada terima award dari blogger yang saya kenal dari SistersWhoBlog Network ,Mrs Hannah Muminah dari Thailand.Mrs Hannah ni sebenarnya a convert who born in Buddhist family.Sweet je orangnya.THANK YOU SO MUCH Mrs Hannah Muminah for giving me this award...terharu sangat..Ini dia blog Hannah Muminah http://hannahmuminah.blogspot.com Blog Hannah ni saya recommend sangat anda follow..suka baca entry dia pasal fashion,lifestyle dia selepas masuk Islam,dan macam-macam lagi.Mari kita support!!

Award ni ada rules and regulations...and they are:
                                               
1. I have to thanks those who awarded me.
2. I have to write 7 things about me.
3. I have to award it to others to keep the cycling going.
4.  have to inform those I awarded.

7 Things About Me

1. Saya start memakai hijab November 2010.Sebelum ni ada feeling nak pakai...tapi on and off...tapi kali ini memang betul-betul terbuka hati nak pakai terus dan ikhlas

2. I 'heart' fashion...saya suka tengok perempuan yang memakai hijab yang ada style tapi still menutup aurat.Cun kan?

3. Style Icon saya sudah tentu Hana Tajima dan Ami Schaheera dari http://sputnik--sweetheart.blogspot.com

4. Sekarang saya housewife sepenuh masa setelah menganggur dari October 2010. Semenjak jadi housewife ni,saya mula start blogging sampai sekarang.

5. Bercita-cita nak ada online business sendiri...coming soon dearies!!

6. Sebelum ni saya menuntut di Universiti Teknologi Petronas,Perak.Tapi half-way je sebab tergedik-gedik sangat nak kerja kan...bila dah tua-tua ni baru nak sambung study balik.hehe..itu pon coming soon..

7. Saya berkahwin dengan Mohd Noor Imran B Noor Izham pada July 2010. Sekarang family saya bertambah dengan 2 ekor binatang peliharaan.Chombee dan Chicken.Baby...ermm itu pon coming soon jugak!!

And fellow bloggers deserve these awards

Hope you guys glad to accept these awards!!!


With Love...

11 comments:

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

first time singgah cini..folo blog ini..

tahniah!!! bukan senang dpt awards tau..kne hargai sang pemberinya

MiYOKO SuKi said...

thanks a lot, dear.. :)

really appreciate it... :)

love ur style :)

tqahmisdar said...

waaaaaaaa!! dapat jugak! suka2!!!! mekaseh! =D

Liza Razak said...

sama-sama... tqah & miyoko suki

fika said...

wahh.. xsgke..xsgke!! hehe.. love ur style :)

fika said...

luper pulak nak ckp....thanks :)

Liza Razak said...

same2 fika...

Unknown said...

terharu..TT-TT

norien arshad said...

thanx follow saye :) ...

Liza Razak said...

norien : sama2!! :)

sue. said...

macehhhh kakakkkkk..T_T .hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...