Mar 30, 2011

Terharunya....



Di sebalik saya merapu dan membebel...ade jugak yang sudi membaca blog saya yang tak seberapa ini..hehe..terharu sangat baca entry dari budak comel ni..Nama dia Shamilla Ramli..Baru-baru ni dia add saya kat Facebook dan kitorang pernah chat sekali dua macam tuh..Rupanya rumah kitorang dekat-dekat je kt Puchong ni tapi buat masa ni tak de kesempatan lagi nak berjumpa.Nanti kita dating nak ??hehe.Hari tu dia  ada request saya untuk buat tutorial shawl macam yang saya pakai tapi tu laa..saya malu sangat nak buat tutorial.Tak pandai sangat.Tapi since dah ade 2-3 orang request,nanti saya akan cuba buat jugak..Insya Allah.Terima kasih sangat sebab sudi baca blog saya..

Mari kita support blog Shamilla..





p/s : sori saya print screen blog awak yer...


From Puchong With Love...






5 comments:

. m i s s a v e r a g e . said...

kat puchong ea?
nak dating jugak la kalau camtu..

Liza Razak said...

jom2..nanti kita plan..ade berani??hehe

Unknown said...

ala akak..merah pipi saya tau..terharu jgk ni..kekeke..

Liza Razak said...

hehehe....terima kasih sbb sudi baca repekan akak..hehe

. m i s s a v e r a g e . said...

berani je lah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...