Mar 14, 2011

Green & Peach Engagement



Dah lama saya tak update blog kan..hehe.So hari ni saya nak cerita pasal majlis pertunangan adik saya Akmal dan Tiqah di Kuantan semalam..


Engagement theme diorang berdua ni sangat menarik..peach and green colour..perfect combination..saya pun tak pernah terfikir nak padankan 2 warna ni..Btw,terima kasih banyak-banyak pada famili Tiqah di atas layanan yang sangat baik especially mak dan abah Tiqah..terharu sangat..

Mari kita layan gambar-gambar di bawah :





Sesi menyarung cincin...



Saya dan Nani...Nani ni sebenarnya best friend Akmal dan Tiqah..Ntah macam mana laa saya boleh mula kenal dan rapat ngan Nani ni..hehe.Apa-apa pon Nani ni memang best!!




Tiqah ni bukan bakal adik ipar dah...saya dah anggap macam adik perempuan kandung sendiri.Lagi pon saya tak de adik perempuan..sob sob






Antara barang-barang hantaran kedua belah pihak



Menu semalam..nasi beriani,ayam goreng berempah, acar buar, dalca, tapai pulut dan banyak lagi...serius sedap gile...Lagi satu yang best..doorgift..sebab comel sangat


Nanti saya update lagi  gambar saya dan Mr Kudud di Kuantan minggu lepas....bye-bye


From Puchong With Love,




1 comments:

Krayzie Barney said...

Nice picture! Congrats to both family... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...