Mar 24, 2011

Contest : Gaya Dan Fesyen

Saya teringin nak masuk contest...tapi segan sangat nak masuk..hehe.Ini actually first time saya masuk contest.Harap-harap boleh menang...kalau tak pernah pon tak pe je sebab macam seronok pulak masuk contest ni...hehe


Ini first contest yang saya join...


Contest ni dianjurkan oleh cik Cunndaa ( Link Contest --> klik  SINI )

Syarat-Syaratnya :

1- Terbuka kepada lelaki dan perempuan
2- Mestilah follow blog Cunndaa
3- Contest bermula dari 27 Feb - 27 Mac
4- Buat entry berkaitan dengan contest GAYA & FESYEN
5- Link kan entry anda ke komen Cunndaa
6- Gambar yang dipertaruhkan adalah 1 sahaja
6- Letakkan banner contest di sideblog
7- Tag 3 kawan dan yang penting diorng mesti tahu

Ini gambar yang saya pertaruhkan ...



Saya ni agak experimental kalau bergaya.Tapi macam mana pon tetap simple dan sesuai dengan keadaan.Sangat suka gaya vintage dan boho.Kalau boleh saya nak ada signature sendiri bila bergaya...hehe.Item 'must have' saya adalah platforms dan oversized clutch.

Saya tag 3 kawan blog saya :






From Puchong With Love...





9 comments:

tqahmisdar said...

oho.. kena tag! tak boleh lawan k.yong ni.. hehe

InaAchik said...

yer2... dress up tu mmg nampak sgt itu LIZA RAZAK di situ...hehehee...
k, kite join k... kodeh2 gambar dulu. nak lawan sifu kekdahnya kan... hahahahaa...

MiYOKO SuKi said...

confirm bole menang nii.. :)

MiYOKO SuKi said...

btw, thanks ye tag sy.. :)

Liza Razak said...

@tqah : moh le masuk...saje seronok2..hehe

@miyoko suki : same2...tak tau ler boleh menang
ke tak. saje seronok2 nak masuk
contest ni..hehe

@inaachik : jom kita join !! hehe

cunndaa said...

wow...speechless tgk pic nie..hehehe...comey..
btw, teng joining my contest n gud luck dear..

Liza Razak said...

tengkiuu cunndaa !!

cunndaa said...

dear, jum tgk top10 contest nie..

Liza Razak said...

dah tengok..seronoknya dapat top ten !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...