Mar 17, 2011

Lagu Apa Yang Ada Dalam Mp3 Player Saya ??

Saya baru perasan selama ni lagu yang ada dalam Mp3 saya tak pernah berubah sejak 2 tahun ni.Pusing-pusing lagu yang sama jer.Saya tak pandai sangat dengar lagu lain selain daripada lagu-lagu yang saya list down kat bawah ni jer.Ni semua influence daripada husband saya Mr Kudud dan adik saya Peloq yang sengal tuh.Nak pulak kalau driving pegi kerja dulu, confirm dengar lagu-lagu ni jer..


Are You Gonna Go My Way - Lenny Kravitz
Again - Lenny Kravitz
I Belong To You - Lenny Kravitz
Summertime - Janis Joplin
Iron Man - Black Sabbath
Paranoid - Black Sabbath
The Razor's Edge - ACDC
Shoot To Thrill - ACDC
Dog Eat Dog - Ted Nugent
Purple Haze - Jimi Hendrix
Billie Jean - Chris Cornell
You Know My Name - Chris Cornell
House Of The Rising Sun - The Animals
 Shine On You Crazy Diamond - Pink Floyd
Whole Lotta Love - Led Zeppelin

Cry Me a River - Julie London
The Look Of Love - Diana Krall
S'Wonderful - Diana Krall
Besame Mucho - Diana Krall
Put A Spell On You - Nina Simone
Ne Me Quitte Pas - Nina Simone
Amado Mio - Pink Martini
U Plavu Zoru - Pink Martini

Video klip bawah ni merupakan lagu favourite saya sejak 8 tahun dulu...



From Puchong With Love,



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...