Mar 12, 2011

Stuck in Traffic Jam With Mr Kudud + Chombee

Semalam Mr Kudud cuti...sonoknyerr....tapi bukan dia saja-saja nak cuti.Sebenarnya dia nak settlekan road tax kereta..hehe

So lepas solat jumaat,kitorang pon gerak ke Cheras ambil road tax yang dah siap tuh.Dah laa hari hujan..stended laa mesti jam punya.




Gila lama stuck in jam kat jalan Sg Besi..baru sampai..Ohh..saya lupa nak bagitau..Chombee pon ikut kitorang semalam..tergedik-gedik je...



Bila dah stuck dalam jam yang lama gila tuh, kitorang boring gila kot.Mula laa saya main snap-snap pictures..hehe.






Aksi Mr Kudud yang bosan..sampai baca pamplet laa...




Chombee pon ikut bosan..sampai dia bersenam tai chi haa...





Balik je dari Cheras..Mr Kudud bawak saya jalan-jalan kat Bandar Puteri Puchong. Kat sini pon boutique heaven jugak macam kat Bangsar dan Dataran Sunway Kota Damansara.Banyak jugak butik yang best macam Aurora, Amour, dan Joyce Couture.




Saya tak pegi semua butik pon..just a few yang saya nampak menarik..semalam first time saya masuk butik Aurora.Last time kawan saya pernah recommend butik ini kat saya.Dia cakap harga affordable dan up to date.Bila saya pergi sendiri...memang betul cakap kawan saya..sebab saya berjaya merembat pleated maxi skirt yang saya dah lama cari..haha.Selection banyak dan top & dresses yang ada kat Aurora ni cute-cute..





Ini salah satu  butik yang ada kat Bandar Puteri Puchong..banyak sebenarnya tapi ini je yang saya sempat snap..



Sebelum balik Mr Kudud belanja saya Secret Recipe..bought 2 types of cake and 1 brownies...yummy!!!



Btw,kalau ada yang berminat dengan butik Aurora ni..boleh klik kat link website di bawah ni :


Nanti saya review lagi butik yang best...Esok dan lusa maybe saya tak update blog sebab saya menghadiri majlis pertunangan adik saya, Akmal dan Tiqah ( http://tqahmisdar.blogspot.com/ ) di Kuantan.. Selamat Bertunang !! (nanti saya upload gambar majlis tu nanti yer )

Itu je cerita semalam...sekian terima kasih...

From Puchong With Love,

3 comments:

SYARIFF HAIKAL said...

wow cumelnye chombee tu..nk knl ngan die bley x kak??

Liza Razak said...

boleh...hehe

syakirahmn said...

shawl polka dot tu comelll lahh... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...