Mar 28, 2011

Inspired By Ami Schaheera : What's In Your Handbag ?

Orang perempuan kalau tak de handbag memang tipu laa kan..last month saya ada baca satu entry Ami Schaheera..idola saya..hehe - What's in Your Handbag ..dan dia tag kepada semua readers dia.Saya nak buat entry ni lama dah..tapi terlupa dan malas gila nak godek-godek handbag..Tetiba hari ni rajin laa pulak kan


Kalau nak baca entry Ami Schaheera What's In Your Handbag boleh klik  SINI

Bila baca balik entry dia..saya perasan kitorang ada 2 persamaan..kitorang ada compact powder dan blusher yang sama...yippie!!




Atas dari kiri :

NOKIA N96 [ handphone pemberian abah saya ], JASPAL WALLET [ salah satu hantaran tunang tahun lepas ], HANDPHONE POUCH [ pemberian mak mase pergi ke Mekah ], NOTEBOOK & PEN [ in case kalau nak menulis benda penting ],  NINE WEST COIN POUCH [ tempat simpan duit syiling untuk stok bayar tol..hehe]



Make up saya bawak yang basic je..sebab saya jarang nak touch up kalau keluar.

Atas :

LOCCITANE CHERRY BLOSSOM SOLID PERFUME  [wangi gile bau ni..dah nak habis..rase macam nak beli lagi..hehe]
Dari kiri :

CHANEL NO 5 [ perfume yang saya pakai sekarang ], CHANEL BASE DE TEINT [ saya pakai make up base ni colour 10 rosee], CHANEL ROUGE ALLURE [ lipstick no 74 comedia ],  
CHANEL MAT LUMIERE  [ compact powder no 60 secret ]






Sampai 2 spek bawak!! tapi 2 ni ade lain kegunaan...hehe

Dari kiri :

 MARC BY MARC JACOBS  [ pakai bila panas dan selalunya pakai dalam kereta ], GLASSES [ saya rabun jauh tapi tak suka pakai spek.selalunya saya pakai bila driving ]




Hygiene Purpose :

ANAKKU BABY WIPES [ kalau emergency tak de air kat public toilet ], TISSUES [ besar kan...selalunya bawak bila Chombee ikut ] , DISNEY ESKULIN [ penting ni kalau keluar dari rumah ]






And last but not least....

NIKON COOLPIX S220  [ salah satu hantaran tunang..benda paling penting untuk camwhore macam saya ni..tak boleh nak ambil gambar kamera ni pasal saya tak de kamera lain so terpaksa ambil gambar dari google..hehe ]


Ok..itu je barang dalam handbag saya..hehe..



From Puchong With Love,








6 comments:

Asielah said...

awak comel giler. hehe.. nak tanye! chanel makeup best tak? ur skin dry, oily or combination? tahan lama tak?

Liza Razak said...

@asielah : kulit saya combination..so far saya pakai chanel memang best dan tahan lama especially make up base.cuba laa...tp saya sarankan awak cuba dulu kat kaunter..hehe

Unknown said...

mesti berat handbag ni kan.. semua benda nk letak dlm bag..hehe biasalah perempuan

Liza Razak said...

@mek norfa : betul tuh..semua benda nak letak dlm handbag..yg x penting pon kdg2 nak letak dlm handbag gak...hehe

-Azni Zuhaini- said...

nice lah :)

Liza Razak said...

@noni: tengkiuu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...