Mar 18, 2011

Look Of The Day - Pinky Polka Dot Friday



Entry Look Of The Day kali ni saya buat untuk yang last week punya..memandangkan this week saya tak keluar mana-mana..hehe.Outfit saya kali ni memang casual gile pasal pegi jalan bodo-bodo je pon..hehe




(sila abaikan burung ketot yang ada yang t-shirt tu...keje die memang suka enter frame depan kamera) Last week saya cuba untuk recyle baju-baju lama lagi...kali ni baju yang menjadi mangsa ialah t-shirt merah Zang Toi saya.T-shirt ni memang dah setahun tak pernah pakai..satu sebab saiz t-shirt memang kecik,dan badan saya dah makin mengembang, kedua sebab t-shirt ni berlengan pendek.Saya cuba matchingkan t-shirt ni dengan maxi dress hitam saya...ermm...agak matching jugak... :)Saya suka sangat Zang Toi dari zaman saya sekolah lagi.Tapi tu laa...nak suruh Abang Zang Toi designkan baju kat saya tak mampu pulak..makanya beli T- Shirt brand dia pon jadi laa..



Saya paling takut nak matchingkan shawl warna pink dengan baju berwarna merah.Takut nampak pelik...Ntah macam mana hari tuh gatal tangan nak mencuba...nasib baik nampak ok...(setelah mencuba selama 1 jam...hehe)




Handbag pon saya recycle jugak...handbag ni legend woo...dari zaman study dulu ni...tahan lagi.Sling Bag ni saya beli kat Momoe.Mase tuh beli murah je.Dulu masa tak banyak hand bag...sling bag ni je laa saya belasah bawak pergi mana-mana.




Dan akhir sekali kasut pulak..Kalau korang nak tahu..salah satu brand kasut favourite saya adalah Skechers.Kenapa saya suka..sebab kasut dia selesa sangat.Saya suka pakai bila travel,Confirm kaki tak melecet.Design pon comel-comel...saya ada lagi sepasang design yang lebih kurang sama tapi warna putih.

What I Wore :

T-Shirt - Zang Toi
Black Maxi Dress - Kedai Siam Tepi Giant
Pink Polka Dot Shawl - F.O.S
Owl Neklace - Cats Whiskers
Shoes - Skechers
Sling bag - Momoe



From Puchong With Love,





8 comments:

Sesopie said...

Ohh my! Suke gila tengok shawl u.. Kiut sgt

Liza Razak said...

terima kasih !!

izni nor ali said...

I like your style!!! ;)

SYARIFF HAIKAL said...

AKAK NI STYLE ARH!!..SUKE ARH TGK..BGUS2..ORG PMPN KNE SELALU CNTIK2 BRU SUAMI SAYANG..HEHE..(MCM DA KAWEN LAK CKP)

. m i s s a v e r a g e . said...

baby, i follow u..
ur so nice..

Unknown said...

akak..wt la tutorial cmne nk pkai shawl cm akak tu..=) leh x?

Liza Razak said...

@izni : tengkiuu !!

@syariff : terima kasih..nnt selalu2 laa tgk
blog akak yerr

@missaverage : i follow you too !!

@Syamiell : Insya Allah nnt akak buat..tp cm malu
lak nak buat..hehe

MawarMerah said...

kasut tu bli kt mana? hee..nk gak miliki spsg..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...