Jan 29, 2015

Featured In EH! January 2015






Assalamualaikum & Hello.

Harini tukar cerita lain la pulak kan? Boring la asyik cerita pasal Hong Kong jer. Harini nak kepoh cerita pasal saya masuk majalah EH! bulan ni. Dah nak habis bulan Januari baru nak cerita kan? Sapa ada beli majalah EH! bulan ni bolehlah buka muka surat 74 dan 75. Ada 2 muka surat penuh pasal citarasa fesyen saya. Semua persalinan ditaja oleh GUESS. Seronok photoshoot dapat pakai collection GUESS yang baru.


Sebenarnya ini merupakan salah satu hadiah yang saya menangi sebagai Juara EH/GUESS Blogger Awards 2014. Selain daripada itu saya dapat Baucer GUESS RM 2000 dan Wang Tunai RM 2000. Terima kasih kepada yang mengundi saya!! Semua yang dapat top 4 haritu pun blogger hebat-hebat belaka. Saya pun tak sangka boleh menang.


Haritu masa nak beli majalah ni, yang paling excited sekali bukan saya...Mr Kudud tau. Mana taknya...dia tak sabar nak tengok muka saya sebab masa photoshoot di studio, kemain lagi dia ketawakan saya terkial-kial posing. Nak cari modal mengutuk la tu...ceh!!


Kalau nak baca cerita saya dalam EH! January 2014, masih boleh dapatkan di kedai buku berhampiran. Esok saya update gambar behind the scene masa photoshoot di Blu Inc Studio November lepas. Till then...Bye!




Love,
LR






FOLLOW ME 
INSTAGRAM | KEEK | FACEBOOK | TWITTER | LOOKBOOK

20 comments:

Hanamiko Sakura said...

ada gaya jadi artis baru wanita. hehe

sugar2 kapas strawberry said...

Eh, masuk magz..seronoknyaaaaa

I N A A I N A A said...

Perghhh bestnya masuk majalah.. tahniahhhhhh kak! Akk sememangnya seorg yg stylishh.. loike yah

Nina Mads said...

Xbeli lg.. tahniah LR

norhidana said...

waaaa terujanyer... congrats2....
pasni lg ngetop lah blog ni

MumMe said...

congratulations...

HeNRieTTa JoSe said...

tahniah

Akak Kembang said...

waaa..glamer adik akak ni...n...lainlah liza pakai tudung camtu...cantikkkk

Najib Ariyan Ali Basha said...

caya lah boleh masuk paper... tahniah bebanyak... menang duit lagi tu...

salam singgah

AiniHalim said...

Wahhh congratulations.. famous masuk majalah.. hehe

ellynadyra said...

kebabom gak hadiah tu liza
best!

aswaleyla said...

woww. tahniah kak .

suwara entertainment said...

congrats dear!!! sememangnya layak..hehehe..pasni semakin glamer la awak ye..saya tumpang gembira :)

suriaqistina.blogspot.com

dear anies said...

wahhhh tahniah2!!

NJihe.am said...

Salam singgah, jemput segmen: http://studioous.blogspot.com/2015/02/1st-segmen-kerjaya-blogger-ipt-by.html?m=1

Diet Diet Sihat said...

hoooo sangat power dan duper

JOM SERTAI TONTON DAN MENANG SIRI 2

aswaleyla said...

oooowwwhh awesome nyeeee

aswaleyla said...

oooowwwhh awesome nyeeee

Cikna said...

Tahniah, hadiah dia pun best mmg b'baloilah.......;-)

shaFazie said...

standylah kak..tahniah sis..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...