Mar 6, 2011

Paradigm Shift ( yes ? or no ?)

Source : http://search.barnesandnoble.com

Assalamualaikum.....

Hari ini saya amat busy dengan mengemas rumah...keluar jalan-jalan so tak sempat nak update blog siang tadi..Sekarang saya mengalami insomnia yang amat teruk...haih...tak boleh tido malam..nak layan Facebook memang tak larat nak layan dah.Fikir punya fikir apa nak buat,still  tak jumpa solution.

Saya pon tanpa segan silu tanya laa Mr Kudud apa solution yang dia boleh bagi..last-last dia jawab,"Kan dah lama I suruh u baca buku ni...u kata nanti laa apa laa.Sekarang dah merungut tak tau apa nak buat,so baca laa buku ni.Tak rugi pon.".Adeh..terkena seketul..!!

Sebenarnya Mr Kudud dah lama suruh saya membaca buku balik...tapi tau laa kan sejak menjak ada facebook ni..keje main game je..tak de keje lain.Mr Kudud ni bookworm..tapi bukan suka baca novel macam saya ni..tapi non-fiction..macam buku motivation,meditation..ermm..macam-macam lagi laa.Habis baca buku je confirm panggil saya..nanti dia khutbah punya laa lama.Memang kena dengar sebab nanti ada soalan.Lepas dia baca dia akan suruh saya baca lak.Habis je saya baca kena ada discussion dengan dia.huihhh....Dah la selalu cerita pasal terms yang saya pon tak berapa paham...nanti cita pasal life,paradigm shift..rasa macam pegi seminar Anthony Robbins lak..hehe.

Berbalik pasal buku ni...nanti saya review dalam post yang akan datang.Tapi bukan esok laa kot.Macam lama gila je baru habis..haha.Saya ingat saya pon perlu ada 'paradigm shift'. Sebab selalu saya lupa yang umur saya ni dah 27 tahun ...haha.

Sekian,Wassalam

From Puchong With Love,


2 comments:

Syafiqah Hashim said...

hey cantik..
sy nak ajak wak join contest ini..

http://pikalurve.blogspot.com/2011/02/style-your-headband-contest-by.html

Liza Razak said...

hiii cute..

Insya Allah..nanti saya join.Sekarang saya x de lagi picture pakai hijab with hairband.Nanti saya amik picture dulu k..btw thx for inviting :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...