Mar 3, 2011

Tapered Pants Vs Polka Dot Wide Leg Trousers

 Sekarang trend tapered pants memang tengah 'in' giler.Semua awek-awek tergila-gila seluar ni...tak terkecuali saya jugak...haa.Saya start suka tapered pants ni masa first time saya tengok picture Hana Tajima dan a few bloggers yang famous menggayakan tapered pants ni


 Misi tapered pants hunting saya ini masih belum berakhir.Dah banyak butik dah saya explore..ermm...tak jumpa lagi yang saya betul-betul berkenan..Dari butik-butik kat Jalan Telawi, Bangsar,Topshop,Warehouse,Zara dan Dorothy Perkins semua saya masuk...cuma satu je yang saya berkenan...tapi saiz pulak yang tak de..
 Last week masa saya dan Mr Kudud pegi KLCC,sempat jugak menyinggah ke Topshop.Benda pertama yang saya cari dah tentunya Tapered Pants...erm..bila dah jumpa...design memang cun tapi alih-alih saya beli benda lain pulak..

Pictures from Topshop.com

Nampak macam maxi skirt tapi sebenarnya bukan..yang ni adalah Polka Dot Wide Leg Trousers.Kenapa saya suka...sebab pertama seluar ni labuh dan besar,kedua...sebab terpengaruh dengan staf Topshop tuh yang kata seluar ni tinggal 2 helai je lagi..satu kat rack..satu lagi kat mannequin,dan last sekali sebab Mr Kudud nampak macam suka..rasenye laa...sebab dia tak kata apa-apa pon .So assume je la dia suka kan...

Ermm..terpaksa laa saya tangguhkan dulu misi mencari tapered pants buat masa ini sebab fund untuk baju dh tak de...fund yang tinggal bulan ni  saya nak beli buku..

Sekian terima kasih

With Love,

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...