Nov 8, 2011

Saya, Abah dan Kpop

Puchong Intan + Tanjung, Piandang, Perak. 8th November 2011.Abah dan Saya



The way you think, the way you behave, the way you eat, can influence your life by 30 to 50 years.
Deepak Chopra



Apakah persamaan saya, abah saya dan Kpop ?


Picture From PypyLamb's Instagr.am


Yaa....betul !! Kami suka buat mulut itik !

Mulut Itik?? Alaa....mulut yang selalu awek-awek Korean suka buat bila amik gambar tu.Picture saya tuh saya dah amik lama dah.Gambar abah saya di bawah ni saya snap masa Raya Haji baru-baru ni.Baru cakap nak snap gambar je, terus buat mulut itik..hehe.Abah memang sporting !! 

Saya tunjuk gambar ni kat mak..mak saya geleng kepala je...hehe

Picture From PypyLamb's Instagr.am

P/S : Nanti saya nak snap gambar mak buat mulut itik pulak :)


From Puchong With Love,
LIZA RAZAK




21 comments:

onie said...

muahahahahha,nakal gilak :)

Alin Marlini said...

comel :)

Akito Boron said...

abah pun kpop jugak :p

rara pinkmafia said...

hehehehe sweet jek abah.

syAzAnA said...

haha. comel abah akak buat mulut itik! mahal tuhh!

NinaAz said...

hahaa..mulut itik = mulut seksi..hehe

jom sama2 sihat!! =)
http://danishninaaz.blogspot.com/2011/11/produk-herbalife.html

beLLa said...

hehe. ingat apela td. part mulut itik rupenye. kemsalam abah yea. ;p

puteri nur aqiliah said...

ur abah ikut trend! hebak r!

Nikisa Izas said...

so sweet..hihi..mmg sama..:)

idasm said...

ida pun suka buat mulut itik tu... hehe...

cik dila said...

hahaaa,kelakar. tp comel.

ana apez said...

sportingnye abah akak.. hehehe

nadiah yaya said...

ahaha sweet nye abah wat muka cm tu

♥e'in♥ said...

haha.. pakse abah wat cmtu kn..

MEDIHA OMAR said...

SO CUTE!

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

sportingnyeeeeeeeeeeee

Rtp Farra Arisha said...

HIHIHI all of your family members are damn funny :'D

BENA said...

best abah spoting! nak jadi korea jugak kah ? hehehe ;)

konde said...

hahaha comel tuh mulut :D

btw salam kenal ya

Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM100, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/

syakey said...

bapak borek anak rintik ni!!

xpun,nak ke mana tumpah kuah kalau tak ke nasik.

hik3 :D

Wawa Tasliman said...

comellll... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...