Feb 7, 2013

Al Humaira' Contemporary

Al Humaira Contemporary, Kota Damansara. 27th December 2012



Harini saya nak cerita pasal satu lagi butik muslimah favourite saya, Al Humaira' Contemporary. Sebelum ni saya selalu mencari kimono cardigan yang plain dan lain daripada yang biasa saya lihat. Saya ni memang suka mengumpul kimono cardigan sebab cardigan jenis ni sangat versatile dan practical. Nasib baik saya terjumpa website Al Humaira' Contemporary. Mula-mula ingat nak beli online je tapi memandangkan butik ni dekat Kota Damansara, makanya baiklah saya cuba sendiri kimono ni di sana, lagi puas hati. Sampai je di sana, terus rambang mata, sebab ada banyak warna untuk dipilih. Lagi satu, kimono cardigan ni ade 2 jenis saiz, satu yang jenis biasa, dan satu lagi jenis pendek ala-ala cape style . Lama jugak saya cuba...akhirnya saya decide untuk ambil cape style warna light yellow. Pilihan saya memang tak salah kali ni sebab cardigan ni memang padan dengan kebanyakkan baju saya. Kalau korang peminat kimono cardigan seperti saya, bolehlah pergi ke sana. Selain daripada itu, ada banyak pilihan shawl, dress dan inner shawl yang korang boleh cuba. Saya pun nyaris-nyaris tak membeli maxi dress haritu, sebab cantik sangat!

Ini cara saya menggayakan kimono cardigan ala-ala cape style ni..saya terlupa nama cardigan ni apa..hehe. Harga cardigan ni dalam RM 60++. Selain daripada seluar, boleh juga dipadankan dengan maxi dress dan maxi skirt.  Versatile kan kimono cardigan ni?

{ LOOK OF THE DAY : Shawl, H&M | Leopard Print Long Sleeved Top, Cats Whiskers | Charm Bracelets, Thomas Sabo
 Kimono Cardigan, Al Humaira' Contemporary | Satin Pants, MNG | Satchel, Coach | Flip flops, Ipanema


Kalau berminat boleh klik link website Al Humaira' Contemporary di bawah ini.
http://www.alhumairacontemporary.com

Korang juga boleh like Facebook Fanpage mereka..lagi senang nak tahu update terbaru
http://www.facebook.com/alhumairacontemporary



Love,
LIZA RAZAK



23 comments:

Syazana Zainn said...

tudung kat AHC cantik

tp setiap kali nak beli cepat je sold-out -_-

suwara entertainment said...

ramai jugak yg beli kat al humaira ni ye. cantik2. tuan yg pakai pun cantik je :)

Unknown said...

Cantik.... Mmg minat kuning eh

mshazadoes said...

cntik lh leapord tue..^^

Anonymous said...

so sweet...

najihahfara said...

akak pakai semua cantik :)

ietams said...

mmg style! .. ^__^

shaFazie said...

cntik sgt kaler dia..sesuai padan dgn semuakan..

ellynadyra said...

Sis suka tudung dan inner kt sini!

Alin Marlini said...

mmg cantik & hargapun berpatutan

HeNRieTTa JoSe said...

sangat chantek....

Liza Razak said...

@Syazana Zainn : betul tu..tension je bila nak beli sold out pulak..hehe

Liza Razak said...

@O'gosh Iskandar : a ah..skrg ni gila betul warna kuning :)

Liza Razak said...

@dya : thank you :)

Liza Razak said...

@Jemarisuri : thank you sis :)

Liza Razak said...

@najihahfara : thank you sis :)

Liza Razak said...

@Ietams : thank you sis :)

Liza Razak said...

@shaFazie : betul tu sis :)

Liza Razak said...

@elly nadyra : samalah kita :)

Liza Razak said...

@Alin Marlini : betul tu sis :)

Liza Razak said...

@HeNRieTTa JoSe : thank you sis :)

Liza Razak said...

@Sue-Rya Qistina : thank you sis :)

Hayati Musa said...

lama dah nak pergi kedai ni ,, asik tak sempat je:))) anyway u looks gojesss Liza Razak :))
please follow me back
www.norhayatimusa.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...