Feb 6, 2013

I Love Fashion With Friendlyfashion Contest Winner

Ok... saya tahu entry ni memang dah basi giler...hehe. Tapi saya buat jugak entry ni sebab saya nak ucapkan terima kasih kepada semua yang mengundi saya untuk ' I Love Fashion With Friendlyfashion Contest' yang berlangsung lebih kurang 2 bulan lepas. Sebenarnya saya saja try luck untuk masuk sebab contest ni sangat mudah...cuma email gambar 'the most fashionable look' kepada friendlyfashion. Mudah kan? Friendlyfashion akan update gambar-gambar contestant ke website dan facebook page setiap hari dan korang semua boleh undi style pilihan masing-masing.


Hasil undian korang semua...Alhamdulillah saya dipilih menjadi salah seorang dari 3 peserta yang memenangi RM 100 Sephora Voucher + RM 100 FF Shopping Money ! Bila dah dapat voucher dan shopping money, terus excited nak pergi ke Sephora Paradigm Mall dan membelek-belek baju di website friendlyfashion.


 Mula-mula saya ke Sephora Paradigm Mall. Konon-kononnya nak beli eyeshadow Urban Decay yang famous gile tu. Tapi mahal sangat dan saya perlu topup duit lebih. Akhirnya saya terjumpa Sugarlicious Lip & Cheek Kit ni. Harga dalam RM 120 (kena topup another RM 20). Sangat berbaloi sebab ada banyak benda yang saya memang guna (contohnya Benetint ) dan saya pulak memang peminat Benefit Cosmetics! Dalam kotak yang comel ni ada :

1. Benetint ( Rose-Tinted Lip & Cheek Stain )
2. High Beam ( Luminescent Complexion Enhancer )
3. Sugarbomb ( Sugar Rush Flush Face Powder )
4. Ultra Plush Sugarbomb ( Lip Gloss )

Kalau tak tahu cara nak guna semua benda ni, senang sahaja. Ada leaflet Tip & Tricks dalam kotak Sugar Licious ni. Semuanya saya dah cuba dan hasilnya sangat cantik ! Nanti saya buat review yang lebih detail dalam entry yang akan datang :)


Untuk RM 100 Shopping Money, saya decide untuk pilih Bershka Pink Oversized Blazer dan Tribal Sweater. Thank you Friendlyfashion untuk hadiah yang awesome ni! Kedua-dua baju ni saya belum ada peluang nak pakai lagi. Kalau ada masa, saya akan gayakan untuk entry 'Look Of The Day' nanti. Korang juga boleh berpeluang untuk memenangi pelbagai hadiah kerana friendlyfashion selalu menganjurkan contest yang mudah seperti ini. Stay tuned untuk update contest terbaru dari friendlyfashion di website friendlyfashion & facebook page.





Love,
LIZA RAZAK





25 comments:

suwara entertainment said...

hai sis. lama awk x update blog kan. awk mmg sgt pandai berfesyen tau. pakai ape pun cantik je :D

bila lagi mau outing ni? my expecting due date 12.07 ni. insyaAllah. so, kalau nak hang out kena jumpa awal la. nnt dah memboyot susah pulak kan. hehehe

jom singgah ke blog saya!

Unknown said...

tahniah...wahhhhh shopppingggggggggggg!

Asyik Izas said...

Tahniah Liza..:)

cha said...

wah congrats. u deserved it :D

Mek Onie said...

terbaik la kak :D

azievee said...

Tahniah...liza nie kalu pakai ape pun mmg lawa...i like

Anonymous said...

tahniah ye LR

TS said...

u deserve it la kak...
syokla shopping2..ngeee..

Ety said...

Hihihihi. Lama gila tak nampak akak update blog.

TAHNIAH kak ! :D

Ayue Rejaluddin said...

Tahniah...
AJ pun join jugak aritu..
Tapi takde rezeki kan... =D

najihahfara said...

tahniah akak :)

✿INA AINAA✿ said...

memang akk layak menang tau.. akk pndai oo berfesyen, berani! suka sngt2... wahhh tahniah ye kak... keep it up!

Liza Razak said...

@Sue-Rya Qistina : nanti kita plan lepak2 next month nak tak?

Liza Razak said...

@elly nadyra : thank u sis :)

Liza Razak said...

@Asyik Izas : thank u sis :)

Liza Razak said...

@cha : thank u :)

Liza Razak said...

@onie : thank u onie :)

Liza Razak said...

@azievee : thank u sis

Liza Razak said...

@Kesuma Angsana : thank u sis :)

Liza Razak said...

@.: iEyLa :. : memang seronok kalau dapat free...hehe

Liza Razak said...

@Ety : tu laa..ini baru mood blogging balik..hehe

Liza Razak said...

@AyueJean AJ : jangan give up tau..mana tau lepas ni rezeki awak pulak ke :)

Liza Razak said...

@najihahfara : thank u sis :)

Liza Razak said...

@N.Aima K : thank u sis :)

Liza Razak said...

@ ✿A I N A A✿ : thank u sis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...