Feb 5, 2013

Yoshie Natalia's Baby Shower

{ Delicious, Bangsar Village . 8th December 2012 }



Setelah sekian lama tak update blog, baru kali ni saya ada masa dan mood nak kembali berblogging seperti selalu..hehe. Saya mulakan dengan entry babyshower bff saya, Yoshie Natalia. Actually kawan saya ni dah bersalin pun. Nanti saya update gambar-gambar baby Yoshie ni. Berbalik kepada story babyshower ni, majlis ni berlangsung di Delicious Bangsar Village bulan Disember tahun lepas. Babyshower ni hanya dihadiri oleh kenalan rapat Yoshie Natalia dan Syazwan sahaja. Walaupun majlis ni diadakan secara sederhana, tapi sangat meriah. Paling best part makanan, ada pasta, scones, desserts dan macam-macam lagi. Door gift pun sangat comel. Tema babyshower ni warna pastel so semua yang hadir kena pakai baju bertemakan warna pastel. Thank you Yoshie dan Syazwan sebab sudi menjemput saya dan Mr Kudud ke majlis babyshower korang. Tak sabar nak picit-picit pipi baby Iris...hehe



Love,
LIZA RAZAK





16 comments:

cha said...

kawan u ni jepun ke nama and muka dia mcm jepun sikit hehe btw nice party theme :D

Ayue Rejaluddin said...

Suka kek dia.... Comel... =D

Nai @ TPJ said...

Welcome back, dear sis,. You have been missed..

Luqman Zakaria said...

cute2 semuanya..hehehe

laskar pelangi said...

wahhhh ;))
cutenyaaaa kek tu..

Maria Menado~ said...

oh siyes kek dia cantik. comel. tapi xmakan ea? ehehe.

Sofea said...

x g tgk irish malika ke??

Unknown said...

lamanya kamu menghilang....cantiknya tema baby shower ni kan!

Liza Razak said...

@cha : rasanya ada mix jepun sebelah papa dia..

Liza Razak said...

@AyueJean AJ : kan...saya pun suka..hehe

Liza Razak said...

@Nai @ TPJ : Thank you sis :)

Liza Razak said...

@luqman zakaria : hehe..betul tu :)

Liza Razak said...

@laskar pelangi : kan..memang cute gile

Liza Razak said...

@Maria Menado~ : makan jugak lepas amik gambar :)

Liza Razak said...

@Al Kisah : dah pergi tengok dah :)

Liza Razak said...

@elly nadyra : kan..saya pun suka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...