Feb 28, 2013

Look Of The Day : Edisi Malas


"I think there is beauty in everything. What ‘normal’ people would perceive as ugly, I can usually see something of beauty in it."
 Alexander McQueen



LOOK OF THE DAY
Knit Shawl, H&M | Dalia Chiffon Kimono Cardigan, Al Humaira' Contemporary | Black Top, Cats Whiskers
Printed Loose Pants, Kitschen | Op Art Sateen Lindsey Satchel, Coach | Flip-Flops, Ipanema


p/s : Kalau saya pakai selipar sahaja, itu maknanya edisi malas nak bersiap. Selalunya saya akan pakai sebegini bila keluar makan ataupun menonton wayang di shopping mall berdekatan. Seluar tidur pun saya belasah pakai pergi shopping mall...hehe. Abaikan kucing gila glamour kat belakang saya tu. Mengada jugak nak enterframe kan. Siap sorok muka pulak tu !




Love,
LIZA RAZAK




11 comments:

onie said...

pehhh,akak pakai gitu p makan pun dah kira gojes tahu :D

Hanis Nizam said...

kirim salam kucing tu. dia nyorok pulak. heheh

NinaAz said...

Comelnya kucing tuuuu. Bulu putih ekor hitam. Wasss. I ♥ cat

zarena heeney said...

kucing pun nak tumpang glamour jgk tu eheh

Ratu Hatiku said...

ok jerk...simple dan cantik :)

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

hehehe kucing tu pun nk enterframe.. tapi malu2 kucing lak nyorok belakang kaki akk... awww cantik outfit akk... ^_^

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

hehehe kucing tu pun nk enterframe.. tapi malu2 kucing lak nyorok belakang kaki akk... awww cantik outfit akk... ^_^

Maria Menado~ said...

enterprem kucing tu na.. hehe... ade hati nak femes leteww.. hehe.

elly nadyra said...

selipar tukar kasut terus nampak gojes ok

N.Aima K said...

kucing tu cari apa kat belakang..?

Sue-Rya Qistina said...

pakai camni liza kata edisi malas? ni dah kira gorgeous jugak tau. hehehe

saje je kucing tu nak interframe tau. gediks!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...