Feb 21, 2013

Majlis Bertandang Akmal + Tqah (Pt 1)

{ Desa Seri Bayu . 13 Januari 2013 }




Alhamdulillah, majlis bertandang adik bongsu saya berjalan dengan lancar bulan lepas. Kali ni kenduri di sebelah pihak lelaki pulak. Tema kenduri sebelah lelaki adalah purple dan putih. Walaupun tanpa acara sanding tapi bagi saya tetap meriah dengan kehadiran sanak-saudara dan kawan-kawan. Abah dan mak saya memang nak buat secara sederhana tanpa majlis sanding. Hanya ada meja makan beradab yang dihias cantik untuk makan dan bergambar bersama pengantin. Mekap pengantin pun saya yang mekapkan. Mekap yang simple je. Walaupun majlis sederhana tapi tak menang tangan juga melayan tetamu. Lauk-pauk pun memang ngam-ngam sampai habis majlis. Sekarang kami tunggu giliran adik saya yang kedua pulak kahwin. Agak-agaknya bila tu? hehe





Love,
LIZA RAZAK







14 comments:

Ratu Hatiku said...

Suka wrna purple! Cantik pengantin.. Semoga kekal bahagia hingga ke ahkir hayat.. Amin

Sue-Rya Qistina said...

wahhh..liza dah jadi make-up artist la. tahniah! hehehe

Iha Zaliza said...

Alhamdulillah.. sama cantik sama padan, moga bahagia hingga ke syurga, amin.. :)

Hanis Nizam said...

semua gambar cantikkkkkkkk

Leyla said...

waaa . cantik nye pengantin and baju sekali . serius baju tu lawa . berkenan plak . semoga mereka
bahagie :)

Seneorita Baharin said...

tahniah adik kak liza.. :)
wahh berseri seri pengatin, pandai sis make up...hee..baju pngatin pn chantek...simple but nice n beautiful :D

Shahada Fauzi said...

walaupun sederhana tapi nampak meriah dan ada keberkatan nya..semoga berbahagia buat pasangan pengantin..suka tengok semua gambar..happening sangat..^_^

Liza Razak said...

@Ratu Hatiku : amin...thank u :)

Liza Razak said...

@Sue-Rya Qistina : tak pandai sangat pun sis..main belasah je tu..hehe

Liza Razak said...

@lha Zaliza : amin

Liza Razak said...

@Leyla : thank u :)

Liza Razak said...

@Hanis Nizam : thank u sis :)

Liza Razak said...

@Seneorita Baharin : thank u sis :)

Liza Razak said...

@Shahada Fauzi : thank u sis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...