Sep 19, 2014

Birthday Kawan-Kawan





{ Island BBQ & Steamboat, Kg Melayu Subang . March 2014 }


Assalamualaikum & Hello.

Amboi tahun ni banyak beno attend birthday party kawan-kawan. Rezeki jangan ditolak ye dak? Habis satu geng sahaja dah berpuluh orang. Ini pun saya upload gambar yang sempat diselamatkan sebelum laptop lama saya rosak haritu. Kebetulan ada lagi dalam ipad. Tu pun rasa dah banyak dah. Saya paling suka tengok gambar-gambar ni sebab kitorang memang happy sangat masa ni. So bila saya rasa sedih je, saya  tengok gambar-gambar ni..mesti happy!

Sebenarnya dalam geng kitorang ni birthday paling awal adalah Mr Zalli. Tapi saya tak attend birthday party dia pasal saya ada hal kat kampung masa tu. So saya sempat join birthday dinner Aznie yang diadakan di Island BBQ & Steamboat, Kg Melayu Subang. Actually first time saya makan kat sana. Siapa penggemar BBQ & Steamboat bolehlah cuba sebab harga seorang lebih kurang RM 25 je. Ada banyak choice untuk BBQ & Steamboat. Bagi saya memang affordable dan sedap. Suasana makan pun best ala-ala kat kampung gitu.



{ Teo Heng KTV, Sunway Giza . May 2014 }


Bulan Mei pulak kami celebrate birthday Jue Eden. Dia ni makeup artist dan wedding planner. Kali ni kami karok pulak ramai-ramai. 3 jam dalam tu memang tak cukup. Habis karok kami pegi supper pulak kat Uptown Damansara


{ Thymes Cafe, Seri Kembangan . June 2014 }


Akhir sekali kami celebrate birthday Eza di Thymes Cafe, Seri Kembangan. Actually Hafiz baru je bukak Thymes Cafe ni. Haruslerr menyinggah cuba makanan kat sana. Kalau korang makan kat Thymes Cafe ni wajib cuba laksa sarawak. Sedap gilerr!! Tu memang favourite dish kalau saya ke sana. Malam tu bukan setakat celebrate birthday Eza je, kami juga celebrate birthday chef Thymes cafe dan celebrate father's day untuk Uncle Suip. Kemain banyak kek kami makan malam tu!!


Kalau nak tau meriah ke tak meriah malam tu, moh layan video kat bawah ni.


Eza's Birthday from Liza Razak on Vimeo.




Love,
LIZA RAZAK





FOLLOW ME 
INSTAGRAM | KEEK | FACEBOOK | TWITTER | LOOKBOOK

2 comments:

shaFazie said...

happy besday utk kawan sis

cantek lah tempat ini...nice view

Liza Razak said...

@shaFazie : memang cantik..makanan pun sedap dan murah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...