Sep 17, 2014

Mr Kudud's Bday : La Famiglia Style




 { Subang Jaya SS15 . 21st May 2014 }


Assalamualaikum & Hello.

Ini cerita bulan Mei haritu. Pasal birthday Mr Kudud. Actually birthday surprise Mr Kudud ni saya plan last minute je. Asalnya nak bawak dia dinner berdua je. Tiba-tiba tengah hari birthday dia tu saya dapat idea, terus plan dengan member-member. Kebetulan kawan saya Wan ni baru bukak food truck pasta kat SS 15. Terus call Wan plan surprise kat Mr Kudud. Haa...plan bodo-bodo je kan.. 

Malam tu best giler. Tak sangka pulak ramai kawan-kawan yang datang termasuk dengan Hafiz satu family. Haa kau...celebrate birthday tepi jalan je !! Saya dan Mr Kudud datang lewat sikit. Sekali dah sampai kat food truck, kawan-kawan kitorang nyanyi lagu Happy Birthday kuat-kuat!! Terkejut beruk Mr Kudud. Saya pun tersurprise tak pasal-pasal, mana taknya, ingatkan tak ramai datang. Amik kau...meriah!!

Kadang-kadang benda simple macam ni yang lagi best. Lepak borak-borak sambil makan pasta dan soda. Seronok tengok Mr Kudud happy haritu. So kiranya plan saya ni menjadi la kan....hehe. Untunglerr Mr Kudud, celebrate birthday ada retis...siap dapat special shout out kat IG Hafiz. sob sob sob jeles sangat...huhuhu


Nak tengok meriah ke tak meriah. moh layan gambo!


Thank you kawan-kawan #gengperang dan family Hafiz yang datang haritu. Tak lupa jugak team La Famiglia. Terharu iolss tau! Nanti saya akan buat special review pasal La Famiglia Food Truck ni. Memang best sebab sedap dan murah. Kalau sapa-sapa yang tinggal area Subang, bolehlah singgah di La Famiglia Food Truck ni di SS 15. Tapi sebelah malam je tau.





Love,
LIZA RAZAK




FOLLOW ME 
INSTAGRAM | KEEK | FACEBOOK | TWITTER | LOOKBOOK

- Posted using BlogPress from Liza Pypylamb's iPad
Location:Jalan Indah 2,Seri Kembangan,Malaysia

4 comments:

Farah Waheda Wahid said...

happy belated birthday to mr. kudud...

Scha Nazri said...

Bestnyaaa mr kudud punya birthday. I iz jeles. hihi

Anyway, happy birthdayy!

aswaleyla said...

hepi belated bufday for him . gambar2 ni cantik n style sgt .

dear anies said...

wahhhh celebrate ngan retis koooo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...