Oct 20, 2011

#BigBadWolf

16th October 2011. Malaysia Agro Exposition Park, Serdang

The things I want to know are in books; my best friend is the man who'll get me a book I ain't read.
Abraham Lincoln



Sayang tak datang awal-awal.Banyak buku yang best-best dah tak de.Yang banyak hanya novel...Mr Kudud sangat kecewa sebab kebanyakkan buku Self Help & Motivation tak de.Yang seronoknya saya sebab novel author favourite saya, Michael Connelly ada banyak kat sana.Terus borong 5 novel.Mahu taknya, novel Michael Connelly yang kebiasaannya berharga RM50++ hanya berharga RM 8 satu.Saiko gile !!Condition buku semua macam baru.Itu pon saya tak de duit sangat.Kalau tak, mahu sekotak saya beli!!

Saya dapat tahu pasal #BigBadWolf ni agak lewat.Minggu terakhir baru dapat tau.Bila weekend je terus tak sabar-sabar nak pergi.Sesampainya kami kat sana, terkejut jugak tengok hall MAEPS ni besar gile.Ye la..nak menampung 1.5 juta buku.Tengok orang yang baru balik dari hall, semua pakat borong buku berkotak-kotak.Mula-mula ingat mesti tak selesa gile kat dalam tuh, rupa-rupanya tak.Sangat selesa.Penganjur memang saya salute la.Suasana dalam hall tak panas dan pengunjung boleh duduk lepak-lepak kat hall sambil baca buku.Kalau tak percaya tengok gambar di bawah...kitorang boleh relax-relax lagi sebelum bayar....hehe

Kalau ada lagi next year, memang saya nak pergi lagi.Saya nak penuhkan collection novel Michael Connelly saya !! :)





From Puchong With Love,






Ads By Pypy.Lamb Studio


21 comments:

Nur Intan Syafinaz said...

This Bookfair is SUPERB!!! I went there twice and abought 40 books!!

Pocket said...

kira macam kempen mari membaca kan :D kalau dah beli tu takkan tak baca..
eh kejap!?
ada orang jual balik plus 2ringgit ker? >:)
hohoooo

Anisa Hang Tuah said...

bestnyaaaa..
suka dengan buku buku

Mek Onie said...

akak pon ada di booth?wowwwww!

einz said...

wah bestnye baca buku english...lau la einz teror english!!!!hee.....jom dptkan penanda buku tok hubby kak liza....komen kat entry einz : siapa yg bertuah...senang jek ^_^

♥MAMASYAZA♥ said...

kami anak beranak mmg tak bleh lepas ngan buku cerita...sronok, satu kepuasan dpt baca buku

Unknown said...

eden poie onam kali, 200 hengget habeh. bila lagi kan mau memborong yang menguntungkan..

rasanya time 1st n 2nd day buku kat self help ada byk variasi..mgkin dah kena sebat awal2 kot..

Mak Izz said...

ala... xtau pun bookfair ni. adehhh ruginye x dpt join. len kali liza uar-uar awal sket eyh. maklumlah, akak ni sll ketinggalan keretapi :)

Akak Kembang said...

Kak Alin pun rajin beli buku English..tapi nak katam..makan tahun..hehehe

hidayah said...

been there too! lot's of cheap books! like it!

Unknown said...

saya nak pergi tapi sangat2lah busy! nak nangis jek rasa

Liza Razak said...

@nur intan syafinaz : wahhh...byk gile borong *jeles* hehe

Liza Razak said...

@pocket : kalau saya x mau jual balik.those books priceless.hehe

Liza Razak said...

@anisa hang tuah : me too !!

Liza Razak said...

@onie : a ah..first time tau..haha

Liza Razak said...

@einz : ye ke? nanti akak tgk :)

Liza Razak said...

@mamasyaza : pandai akak didik anak suka membaca :)

Liza Razak said...

@nub : tu laa...rugi betul x pegi awal

Liza Razak said...

@mak izz : ok..nanti kalau ade event lain,liza inform kat blog yer

Liza Razak said...

@alin marlini : tu laa..bila dah ade anak,mesti busy kan

Liza Razak said...

@hidayah : yups..me too !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...